Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009

Η Ελλάδα στα βαθιά, η Τουρκία στον αφρό

Του Π. Δ. ΥΦΑΝΤΗ
ΦΕΤΟΣ, ο ελληνικός τουρισμός σημειώνει τη μεγαλύτερη ίσως «βουτιά» της ιστορίας του. Αλλοι προορισμοί, όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος, θεωρούνται ήδη τα τουριστικά «μπεστ σέλερ» της οικονομικής κρίσης.

Πολλοί στην Ελλάδα επιχειρούν να αποδώσουν στις χαμηλές τιμές την αντοχή που δείχνουν οι τουριστικές βιομηχανίες των δύο αυτών χωρών. Αυτό, όμως, είναι η μία όψη του νομίσματος. Η Τουρκία «προσπέρασε» τουριστικά την Ελλάδα προ πολλού. Λίγο πριν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας. Αλλες χώρες, όπως η Αίγυπτος και η Κροατία, έχουν, ήδη, «ανάψει» φλας για να κάνουν το ίδιο.

Διεθνές συνέδριο.
Οτι ο ελληνικός τουρισμός ήταν «άρρωστος» πολύ πριν εκδηλωθεί η παγκόσμια οικονομική κρίση προκύπτει και από στοιχεία της διεθνούς εταιρείας ΙΡΚ που παρουσάστηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα από την εταιρεία gbr, στο 3ο διεθνές συνέδριο Tourism & Property Conference in Greece.

Με κριτήριο τη μεταβολή των αφίξεων στο διάστημα Ιαν.-Αυγ.2008, σε όλες τις ανταγωνίστριες χώρες-τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου, η Τουρκία καταλαμβάνει πανηγυρικά την πρώτη θέση με αύξηση αφίξεων μεγαλύτερη του 10%, ενώ η Ελλάδα την τελευταία με μηδενική αύξηση.

Πέραν της Τουρκίας, σημαντική αύξηση αφίξεων (5-10%) κατέγραψαν η Μάλτα, η Κροατία, το Μαρόκο και η Πορτογαλία, ενώ μικρότερη αύξηση 1-4% εμφάνισαν η Κύπρος, η Αίγυπτος και η Τυνησία.

Ο βασικός λόγος είναι ότι οι ανταγωνιστές αποδείχθηκαν πολύ πιο αποτελεσματικοί στην προσέλκυση μεγάλων τουριστικών επενδύσεων. Αξιοποίησαν την πολιτιστική τους κληρονομιά ως μέσο τεράστιας προβολής (σε αντίθεση με την Ελλάδα), δημιούργησαν ισχυρούς δεσμούς με τουρ οπερέιτορ, προσέλκυσαν για «κράχτες» τις μεγαλύτερες διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες και επένδυσαν συστηματικά στη βελτίωση της εικόνας τους μέσω προγραμμάτων δημόσιων σχέσεων.

Η Ελλάδα έχει ηττηθεί κατά κράτος τα τελευταία χρόνια σε γη (επενδύσεις, υποδομές), ουρανό (η Τουρκία συνδέεται μέσω πολλών αεροπορικών εταιρειών με τις ξένες αγορές, οι ισχυρότερες από τις οποίες είναι τουρικικών συμφερόντων) και στη θάλασσα (μαρίνες, γιότινγκ).

*Η Τουρκία κατάφερε να «διεμβολίσει» τον ελληνικό τουρισμό πλήττοντάς τον στα δύο πιο ισχυρά σημεία του: τις αρχαιότητες και το Αιγαίο. Συστηματικά τα τελευταία χρόνια οι Τούρκοι προβάλλουν ως τουριστικές ατραξιόν τις ελληνικές αρχαιότητες της Μικράς Ασίας. Ταυτόχρονα χρησιμοποιούν διαρκώς τον όρο «Αιγαίο» για τα μικρασιατικά παράλια.

Ετσι, εκατομμύρια Ευρωπαίοι τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να συνδυάζουν στο μυαλό τους τις αρχαιότητες και το Αιγαίο περισσότερο με την Τουρκία παρά με την Ελλάδα!

Το τουριστικό άλμα της γείτονος είναι εντυπωσιακό. Από τα 5,517 εκατ. επισκέπτες το 1991 προσπέρασε την Ελλάδα το 2004 με 17,517 εκατ. τουρίστες, ενώ το 2007 είχε φθάσει τα 23,341 εκατ. Φέτος καταγράφει, ήδη, αύξηση 8% στη γερμανική και ακόμα μεγαλύτερη στη βρετανική αγορά.

Νέοι «παίκτες»

*Η Αίγυπτος άρχισε να πατάει γκάζι από το 2007, όταν φιλοξένησε 11,1 εκατ. ξένους τουρίστες, δύο εκατ. περισσότερους από την προηγούμενη χρονιά (αύξηση 22,1%). Το 2008 οι αφίξεις σκαρφάλωσαν στα 12,8 εκατ. επισκέπτες (αύξηση 15%) και φέτος αναμένεται ότι θα καταρρίψει όλα τα ρεκόρ.*Εντυπωσιακή είναι η ανάπτυξη και της Κροατίας. Ο τουρισμός της βρέθηκε στο ναδίρ με 1,4 εκατ. επισκέπτες το 1991 εξαιτίας του πολέμου στην πρώην ενωμένη Γιουγκοσλαβία. Ακολούθησε εκτίναξη με 5,8 εκατ. επισκέπτες το 2000 είχε 13,3 εκατ. διανυκτερεύσεις μόνο στο πρώτο εξάμηνο, από τις οποίες το 83,9% έγιναν από αλλοδαπούς.
Πηγή:http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=76669524

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...