Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Επιχείρηση - μαμούθ στο βυθό της Σαντορίνης

Χωρίς δύτες, αλλά με τρία τηλεκατευθυνόμενα βαθυσκάφη-ρομπότ, εξοπλισμένα με υπερσύγχρονα μηχανήματα, ειδικά προσαρμοσμένα για το ναυάγιο του «Sea Diamond», αναμένεται να ξεκινήσει σήμερα και θα συνεχιστεί για τις επόμενες δέκα μέρες η επιχείρηση απάντλησης των πετρελαιοειδών από το κρουαζιερόπλοιο που βυθίστηκε στις 5 Απριλίου του 2007 στο λιμάνι της Σαντορίνης.

Η επιχείρηση απάντλησης καυσίμων με κωδικό «Sea Diamond» αποτελεί ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα κι εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα.Αν και διεθνώς έχουν γίνει και σε μεγαλύτερα βάθη ανάλογες επιχειρήσεις, όπως συνέβη στην περίπτωση του δεξαμενόπλοιου «Prestige» στον Ατλαντικό, στο Αιγαίο θα είναι η πρώτη φορά που θα πραγματοποιηθεί απάντληση καυσίμων βυθισμένου πλοίου σε τέτοιο βάθος.

Το κόστος της επιχείρησης υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τα έξι εκατομμύρια δολάρια και θα επιβαρύνει την πλοιοκτήτρια εταιρία Luis Hellenic Cruises και κατ’ επέκταση την ασφαλιστική της εταιρία West Of England.Κυρίαρχο ρόλο στην απάντληση των καυσίμων θα έχει το ειδικό σκάφος καταδυτικών εργασιών, το οποίο θα δίνει εντολές σε τρία βαθυσκάφη-ρομπότ που θα εκτελέσουν όλες τις υποβρύχιες εργασίες στο κουφάρι του κρουαζιερόπλοιου.Η επιχείρηση απάντλησης των καυσίμων αποτελείται από τρία βασικά στάδια.

Σύμφωνα με το σχέδιο, το πρώτο στάδιο αφορά στην απάντληση όσων καυσίμων μπορούν να βγάλουν στην επιφάνεια από το κουφάρι του κρουαζιερόπλοιου. Η ποσότητα αυτή εκτιμάται ότι θα είναι από 27 έως 113 τόνοι πετρελαιοειδών.
Το δεύτερο στάδιο είναι η στεγανοποίηση όλων των ανοιγμάτων του βυθισμένου σκάφους, για την αποφυγή τυχόν διαρροής καυσίμων στο μέλλον.
Το τρίτο στάδιο των εργασιών αφορά την περισυλλογή όσων καυσίμων διαρρεύσουν κατά τη διάρκεια των δύο προηγούμενων εργασιών στην επιφάνεια της θάλασσας.

Το έργο ανέλαβε ο ξένος οίκος Dronik Maritime Consultants Ltd, ο οποίος συνέταξε τη σχετική μελέτη για λογαριασμό της πλοιοκτήτριας εταιρίας και την ενέκρινε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, που εκτελεί χρέη τεχνικού συμβούλου του Λιμενικού Ταμείου Θήρας.Την ευθύνη για την περισυλλογή όσων πετρελαιοειδών βγουν στην επιφάνεια της θάλασσας θα έχει η εταιρία Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος, η οποία έχει εκπονήσει ειδική μελέτη για την αντιμετώπιση πιθανής διαρροής τους. Στον τόπο του ναυαγίου θα υπάρχει ένας «στόλος» με 8 σκάφη διάφορων τύπων, εκτός από το ειδικό σκάφος καταδυτικών εργασιών και τα τρία ειδικά εξοπλισμένα βαθυσκάφη.

Στην επιχείρηση θα συμμετάσχουν το «Αιγίς» μήκους 65 μέτρων, δύο σκάφη περισυλλογής πετρελαιοειδών από την επιφάνεια της θάλασσας, πλωτό με γερανό, δύο ταχύπλοα σκάφη συντήρησης φραγμάτων, δύο σκάφη υποστήριξης. Τα σκάφη είναι επανδρωμένα με 21 άτομα προσωπικό διάφορων ειδικοτήτων και μπορούν να εργάζονται 24 ώρες το 24ωρο.

Το χρονικό της τραγωδίας
Δύο ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από το ναυάγιο του «Sea Diamond» στο λιμάνι της Σαντορίνης. Ηταν λίγα λεπτά μετά τις 3.30 το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης 5 Απριλίου 2007, όταν το κρουαζιερόπλοιο προσέκρουσε σε ξέρα έξω από τον Αθηνιό.

Την επόμενη μέρα το «Sea Diamond» βυθίστηκε παρασύροντας στο βυθό το 45χρονο Γάλλο Ζαν Κριστόφ Αλέν και τη 16χρονη κόρη του, Ναάντ. Η βύθιση του κρουαζιερόπλοιου ξεσήκωσε τους κατοίκους της Σαντορίνης που ζητούσαν την ανέλκυση του ναυαγίου, το οποίο, όπως καταγγέλλουν, αποτελεί «ωρολογιακή βόμβα» για το θαλάσσιο περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής. Η πλοιοκτήτρια και η διαχειρίστρια εταιρία του «Sea Diamond» σημειώνουν ότι η επιχείρηση είναι μία ακόμη έμπρακτη επιβεβαίωση του ενδιαφέροντός τους για τη Σαντορίνη και τις ελληνικές θάλασσες.
ΚΟΥΦΑΚΟΣ ΝΙΚΟΣ

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters