Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Καθηλωμένα τα ελληνικά αεροσκάφη Ναυτικής συνεργασίας - Άμεσος κίνδυνος να αναλάβουν οι Τούρκοι τον έλεγχο του Αιγαίου.

Σοβαρό και άμεσο κίνδυνο να δούμε τουρκικά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας να επιχειρούν στο Αιγαίο, υπό «ΝΑΤΟϊκό μανδύα» και στο πλαίσιο της επιχείρησης της Συμμαχίας για την πάταξη της διεθνούς τρομοκρατίας στη θάλασσα, αντιμετωπίζει πλέον η Ελλάδα, μετά την πρόσφατη καθήλωση του μοναδικού εναπομείναντος σε επιχειρησιακή ετοιμότητα αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας P-3B «Οράιον» της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (353 ΜΝΑΣ) της Πολεμικής Αεροπορίας.

Το αεροσκάφος προχθές πραγματοποίησε την τελευταία του πτήση, διάρκειας τρεισήμισι περίπου ωρών, και αμέσως μετά καθηλώθηκε, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια για τη διενέργεια της απαραίτητης εργοστασιακού επιπέδου συντήρησης, που διαρκεί περίπου 10 μήνες και πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) στην Τανάγρα.

Την ίδια ώρα, τρία ακόμα πολύτιμα αεροσκάφη της Μοίρας «αναπαύονται» στα υπόστεγα συντήρησης της ΕΑΒ εδώ και τέσσερα, τρία και δύο χρόνια αντίστοιχα, αφού το προαναφερθέν χρονικό διάστημα δεν δόθηκαν στο Πολεμικό Ναυτικό -στο οποίο ανήκουν τα αεροσκάφη και έχει και την επιχειρησιακή τους αξιοποίηση- τα απαραίτητα χρήματα για να πληρωθεί η εταιρεία για τις εργασίες της προβλεπόμενης «μεγάλης συντήρησης», εργοστασιακού επιπέδου (PDM), στην οποία αυτά έπρεπε να υποβληθούν για να είναι πάλι έτοιμα για πτήσεις. Ας σημειωθεί ότι στο τελευταίο αεροσκάφος είχε δοθεί «παράταση του επιχειρησιακού ορίου ζωής κατά 200 ώρες, στις αρχές του 2008, που όμως και αυτές πέρασαν χωρίς να εξευρεθεί λύση».

Μετά τη δυσάρεστη αυτή εξέλιξη είναι πολύ πιθανό, είτε το ΝΑΤΟ αυτοτελώς είτε έπειτα από σχετική πρόταση των άμεσα ενδιαφερόμενων, για ευνόητους λόγους, Τούρκων, να αναθέσει στους τελευταίους να καλύψουν το «κενό ασφαλείας» στο Αιγαίο με τα αντίστοιχα δικά τους αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας τύπου CASA CN-235 που διαθέτουν. Ήδη οι Τούρκοι διαθέτουν τα αεροσκάφη τους αυτά για τη διενέργεια αντίστοιχων αποστολών εθνικού και ΝΑΤΟϊκού επιχειρησιακού ενδιαφέροντος, καλύπτοντας τον τομέα ευθύνης τους ανατολικά του Καστελλορίζου, βόρεια της Κύπρου, εκτός δηλαδή του ελληνικού FIR (FIR Αθηνών).

Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει και σοβαρά προβλήματα μεταξύ των πληρωμάτων των αεροσκαφών αυτών, καθώς οι ιπτάμενοι θα αρχίσουν βαθμιαία να χάνουν τη διαθεσιμότητά τους σε νυκτερινές πτήσεις, πτήσεις δι’ οργάνων κ.λπ., με όποιες επιπτώσεις μπορεί αυτό να έχει στην ασφάλεια πτήσεων.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...