Σοβαρό και άμεσο κίνδυνο να δούμε τουρκικά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας να επιχειρούν στο Αιγαίο, υπό «ΝΑΤΟϊκό μανδύα» και στο πλαίσιο της επιχείρησης της Συμμαχίας για την πάταξη της διεθνούς τρομοκρατίας στη θάλασσα, αντιμετωπίζει πλέον η Ελλάδα, μετά την πρόσφατη καθήλωση του μοναδικού εναπομείναντος σε επιχειρησιακή ετοιμότητα αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας P-3B «Οράιον» της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (353 ΜΝΑΣ) της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το αεροσκάφος προχθές πραγματοποίησε την τελευταία του πτήση, διάρκειας τρεισήμισι περίπου ωρών, και αμέσως μετά καθηλώθηκε, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια για τη διενέργεια της απαραίτητης εργοστασιακού επιπέδου συντήρησης, που διαρκεί περίπου 10 μήνες και πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) στην Τανάγρα.
Την ίδια ώρα, τρία ακόμα πολύτιμα αεροσκάφη της Μοίρας «αναπαύονται» στα υπόστεγα συντήρησης της ΕΑΒ εδώ και τέσσερα, τρία και δύο χρόνια αντίστοιχα, αφού το προαναφερθέν χρονικό διάστημα δεν δόθηκαν στο Πολεμικό Ναυτικό -στο οποίο ανήκουν τα αεροσκάφη και έχει και την επιχειρησιακή τους αξιοποίηση- τα απαραίτητα χρήματα για να πληρωθεί η εταιρεία για τις εργασίες της προβλεπόμενης «μεγάλης συντήρησης», εργοστασιακού επιπέδου (PDM), στην οποία αυτά έπρεπε να υποβληθούν για να είναι πάλι έτοιμα για πτήσεις. Ας σημειωθεί ότι στο τελευταίο αεροσκάφος είχε δοθεί «παράταση του επιχειρησιακού ορίου ζωής κατά 200 ώρες, στις αρχές του 2008, που όμως και αυτές πέρασαν χωρίς να εξευρεθεί λύση».
Μετά τη δυσάρεστη αυτή εξέλιξη είναι πολύ πιθανό, είτε το ΝΑΤΟ αυτοτελώς είτε έπειτα από σχετική πρόταση των άμεσα ενδιαφερόμενων, για ευνόητους λόγους, Τούρκων, να αναθέσει στους τελευταίους να καλύψουν το «κενό ασφαλείας» στο Αιγαίο με τα αντίστοιχα δικά τους αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας τύπου CASA CN-235 που διαθέτουν. Ήδη οι Τούρκοι διαθέτουν τα αεροσκάφη τους αυτά για τη διενέργεια αντίστοιχων αποστολών εθνικού και ΝΑΤΟϊκού επιχειρησιακού ενδιαφέροντος, καλύπτοντας τον τομέα ευθύνης τους ανατολικά του Καστελλορίζου, βόρεια της Κύπρου, εκτός δηλαδή του ελληνικού FIR (FIR Αθηνών).
Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει και σοβαρά προβλήματα μεταξύ των πληρωμάτων των αεροσκαφών αυτών, καθώς οι ιπτάμενοι θα αρχίσουν βαθμιαία να χάνουν τη διαθεσιμότητά τους σε νυκτερινές πτήσεις, πτήσεις δι’ οργάνων κ.λπ., με όποιες επιπτώσεις μπορεί αυτό να έχει στην ασφάλεια πτήσεων.
Πηγή
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
-
▼
2009
(392)
- ► Δεκεμβρίου (55)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(42)
- Έφυγε η Κυρά του βράχου.
- ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΣΤΑ ΙΜΙΑ!
- Ρε.. είμαι Τουρκάλα το καταλαβαίνετε ;
- Οι Μύλοι της Χώρας θα ανοίξουν πάλι τα φτερά τους!
- Αθήνα και Άγκυρα - συντονισμένα και μεθοδικά - εκτ...
- Σχεδίαζαν να εξαρτήσουν τα νησιά του Αιγαίου με το...
- Πλοία που «αλλάζουν δέρμα»
- Το θηραϊκό ηφαίστειο στη μυθολογία
- ΕΠΙΓΕΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΡΑΝΤΑΡ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΧΗΤ...
- Η ΚΟΤΣΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!
- Επιζήμιες οι νέες επιβαρύνσεις στο επαγγελματικό σ...
- «Μηδέν στο πηλήκιο»! - Ναι, το είπε ο ανελλήνιστος...
- Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
- Ενας Ελληνας δίνει ώθηση στα ταξίδια της ΝΑSΑ
- Ναυτικός αποκλεισμός στους Φούρνους
- Βουτιά με μια πέτρα αγκαλιά
- Καθηλωμένα τα ελληνικά αεροσκάφη Ναυτικής συνεργασ...
- Ταφόπλακα στη λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Επιτέλους το ηλεκτρικό δίκτυο φτάνει στα νησιά
- Aποδεκάτισαν σε καιρό ειρήνης τον υποβρύχιο στόλο ...
- H μεγάλη κοτσάνα του Debate!! ψεματα και παραπληρο...
- Εκβιασμός με προειδοποίηση για θερμό επεισόδιο στο...
- «Ανησυχητική αύξηση» στους εκβρασμούς θηλαστικών σ...
- Καταγγέλθηκε στους ευρωβουλευτές η Τουρκία
- Θα ξαναλειτουργήσει ως ναός η Αγιά Σοφιά;
- Μηνύματα Καραμανλή σε Σκόπια, Τουρκία
- Ντόρα Μπακογιάννη: Ομολογία «αφοπλισμού» της χώρας…
- Η Τουρκία συνορεύει με την... Ιταλία, είπαν σε λαθ...
- Κρίσιμες αποφάσεις για τα εθνικά θέματα!
- Εκρυψαν μπαράζ τουρκικών αναχαιτίσεων κατά FRONTEX
- Για το FORBES η Πάτμος πρώτος ειδυλλιακός προορισμ...
- Πέθανε ο διακεκριμένος ντοκιμαντερίστας Γιώργος Κο...
- Φιλική Ἑταιρεία. 14 Σεπτεμβρίου 1814.
- ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...
- Νέα τουρκική παρενόχληση κατά ελικοπτέρου της Frontex
- Αλλαγές στην ακτοπλοΐα φέρνει ο Οκτώβριος.
- Η Αγκυρα μεθοδεύει τετελεσμένα στο Αιγαίο
- Η ελληνοτουρκική διαφορά για την οριοθέτηση της υφ...
- O ΧΑΡΤΗΣ!!!
- Το χαβά τους οι Τούρκοι στο Αιγαίο
- 49 ''Γιατί;'' και 1 ''Τι;''
- ΑΡΘΡΟ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ: Στον αστερισμό των μικρών και ασή...
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (3)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.