Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Ταφόπλακα στη λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά - «Λουκέτο» οι Γερμανοί και ο υπουργός... σφυρίζει

Ταφόπλακα στη λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά έβαλε χθες η γερμανική εταιρεία ThyssenKrupp.

Μετά από την απόφαση της εταιρείας να καταγγείλει τη μοναδική σύμβαση που έχει το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά, χθες «απέλασε» από το ναυπηγείο της στο Κίελο αλλά και από τον χώρο των εγκαταστάσεων του Σκαραμαγκά, τους Ελληνες αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού που παρακολουθούσαν το πρόγραμμα των υποβρυχίων.

Την ώρα που αυτά συνέβαιναν στο Κίελο και στον Σκαραμαγκά, ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης δήλωνε ότι «οι εργαζόμενοι δεν θα χάσουν τη δουλειά τους από την καταγγελία μιας σύμβασης» και ότι «άλλωστε τα ναυπηγεία αυτήν τη στιγμή έχουν συγκεκριμένες δουλειές, που τους έχει αναθέσει το Ελληνικό Δημόσιο». Σύμφωνα με αξιωματούχους του Σκαραμαγκά, ο υπουργός ή δεν ξέρει ή δεν θέλει να ξέρει. Αυτό διότι θα πρέπει να γνωρίζει ότι για τον Σκαραμαγκά έχουν ξεκινήσει διαπραγματεύσεις από τη γερμανική εταιρεία για την πώλησή τους και σε περίπτωση αποτυχίας έχει δρομολογηθεί η πτώχευση.

Η «απέλαση»

Η κλιμάκωση της έντασης μεταξύ ThyssenKrupp και υπουργείου Αμυνας ξεκίνησε από το Κίελο. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι Γερμανοί αξιωματούχοι του ναυπηγείου κάλεσαν τους Ελληνες αξιωματικούς και τους ανακοίνωσαν ότι: «μετά την καταγγελία της σύμβασης, θα πρέπει να αποχωρήσουν από το ναυπηγείο μέχρι τις 27 του μήνα και μέχρι τότε δεν μπορούν να κυκλοφορούν εντός των χώρων χωρίς συνοδεία», λες και πρόκειται για πράκτορες.

Λίγες ώρες αργότερα, στον Σκαραμαγκά, η επιτροπή του Πολεμικού Ναυτικού ενημερώθηκε από τη διοίκηση των ναυπηγείων ότι θα πρέπει να αποχωρήσουν από το ναυπηγείο, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση των εργαζομένων, που προσφέρθηκαν να τους φιλοξενήσουν το επόμενο διάστημα.

Θέλουν «κλείσιμο»

Οι ενέργειες της γερμανικής εταιρείας, σύμφωνα με τους αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού οδηγούν στη βεβαιότητα ότι η εταιρεία έχει αποφασίσει να κλείσει τον Σκαραμαγκά, καθώς το πρόγραμμα των υποβρυχίων είναι το μοναδικό που έχει σήμερα.

Από την άλλη πλευρά, οι ίδιοι αξιωματικοί κατηγορούν την κυβέρνηση ότι με τις ενέργειές της όχι μόνο χάσαμε 1,7 δισ. ευρώ που έχουμε πληρώσει στους Γερμανούς και αλλά 105 εκατομμύρια ευρώ που πληρώσαμε τον περασμένο Αύγουστο για να την τροποποίηση της σύμβασης που δεν έγινε, αλλά να μείνει και το Πολεμικό Ναυτικό χωρίς 7 υποβρύχια.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακό είναι ότι η κυβέρνηση, λόγω των χειρισμών της, βρέθηκε σε τόσο δεινή θέση απέναντι στην γερμανική εταιρεία, που ως λύση αποφασίστηκε να πουληθεί το ένα από τα τέσσερα υποβρύχια, το πρώτο, για να ξεχρεώσει τις υποχρεώσεις της απέναντι στους Γερμανούς.

Σχολιάζοντας την απόφαση αυτή, στρατιωτικοί αναλυτές έλεγαν ότι: «Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι. Και έχουμε πληρώσει σχεδόν όλα τα χρήματα και το υποβρύχιο είχε πρόβλημα και όταν το έφτιαξαν δεν ήταν αυτό που προβλεπόταν στη σύμβαση και μας κλείνουν και τα ναυπηγεία αφήνοντας 1.400 εργαζόμενους άνεργους». *


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...