Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

Ναυτικός αποκλεισμός στους Φούρνους

«ΕΔΩ ΚΑΙ 15 ημέρες είμαστε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά. Φάρμακα μόλις χθες ήρθαν στο νησί. Είχαμε ελλείψεις, αλλά αυτό δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα. Τα μανάβικα είναι άδεια και το ένα από τα δύο αρτοποιεία δεν έχει αλεύρι». Με αυτό τον τρόπο περιγράφει στα «ΝΕΑ» ο δήμαρχος Φούρνων Ικαρίας Ιωάννης Μαρούσης τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του νησιού μετά την κατάσχεση των πλοίων του Αγούδημου, που είχε ως αποτέλεσμα το νησί να μείνει χωρίς καράβι. Όπως προσθέτει, ειδικά τα τελευταία τρία χρόνια οι δυσκολίες που αντιμετώπιζαν οι κάτοικοι ήταν συνεχείς λόγω των αραιών δρομολογίων. «Το ταξίδι για να φτάσουμε στον Πειραιά είχε μετατραπεί σε Οδύσσεια. Τώρα που δεν υπάρχει καθόλου πλοίο για τον Πειραιά είναι ακόμα χειρότερα. Οι συγκοινωνίες είναι το Α και το Ω. Αλλιώς ανάπτυξη δεν μπορεί να έχει το νησί μολονότι έχει προοπτικές».

Ο κ. Μαρούσης για να δείξει πόσο έντονο είναι το πρόβλημα με τα δρομολόγια τονίζει ότι «οι κάτοικοι δεν ταλαιπωρούνται μόνο ζωντανοί αλλά και νεκροί... Πριν από λίγες ημέρες ένας πολίτης ταλαιπωρήθηκε στην προσπάθειά του να μεταφέρει ακτοπλοϊκώς τη σορό συγγενούς του, που καταγόταν από τους Φούρνους. Έπρεπε να έρθει μέσω Σάμου προκειμένου να ταφεί ο συγγενής του στους Φούρνους». Τόσο οι κάτοικοι όσο και ο ίδιος, όπως λέει, έχουν φτάσει στα όριά τους. «Οι δημότες με συναντούν στον δρόμο και με ρωτούν συνεχώς “τι θα γίνει με το βαπόρι;”. Δεν ξέρω τι να τους απαντήσω πλέον».

Τα άλλα νησιά
Πλοία της εταιρείας του Αγούδημου εξυπηρετούσαν και νησιά στην «άγονη γραμμή» των Κυκλάδων, όπως η Σίκινος, η Φολέγανδρος, η Ανάφη. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουν παρατηρηθεί προβλήματα καθώς αυτά τα νησιά συνδέονται με τον Πειραιά και με πλοία άλλων εταιρειών. «Έχουμε ένα λιγότερο δρομολόγιο την εβδομάδα όπως και η Φολέγανδρος, αλλά έως τώρα δεν υπάρχουν προβλήματα. Και αυτό διότι εξυπηρετούμαστε από τα δρομολόγια του πλοίου “Αδαμάντιος Κοραής” αλλά και από πέντε ενδοκυκλαδικά δρομολόγια την εβδομάδα», ανέφερε ο πρόεδρος της κοινότητας Σικίνου Ιωάννης Συρίγος.

Πηγή

2 σχόλια:

  1. Γεια σου φίλε.

    Σήμερα όποιος μένει μακριά από την Αθήνα άντε και Θεσσαλονίκη, θεωρείται για μένα ήρωας.

    Η πλήρη απαξίωση του κράτους προς τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη, σε κάποιες φορές ακρίτα, που δεν έχει καμία σχέση με εμάς τα ρεμάλια που ζούμε στη πρωτεύουσα.

    Και για να τεκμηριώσω. Πόσους αναρχικούς και κουκουλοφόρους έχει η Πάτμος για παράδειγμα;

    Αλλά και να είχε, θα είχαν τα καρύδια να κάνουν τσαμπουκάδες;

    (ωραίο τραγούδι αυτό που ακούγεται όταν μπαίνεις μέσα στο ιστολόγιο - καλή διασκευή / ας το ρίξουμε και λίγο στη τέχνη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα φίλε!

    Έτσι είναι όπως τα λες φίλε.
    Θα σου πω μόνο ένα. Είναι δυνατόν μια ευρωπαϊκή χώρα με τόσα νησιά να μην έχει καταφέρει να οργανώσει μια αξιόπιστη και σύγχρονη υπηρεσία αεροδιακομηδής ασθενών εξοπλισμένη με σύγχρονα ελικόπτερα και μέσα;;;
    Ποιός έχει ξεχάσει εκείνα τα απαράδεκτα ελικόπτερα που είχαν αγοραστεί από το ΕΚΑΒ; τέσσερα αν θυμάμαι καλά και τα τρία έπεσαν. Στο ένα μάλιστα χάθηκε και ένας συμπατριώτης μου μαζί με τους ήρωες γιατρούς και πιλότους που πέταγαν με αυτά τα φέρετρα, ΑΚΑΤΑΛΗΛΑ ΠΑΝΤΕΛΩΣ για το Αιγαίο ήταν τα ελικόπτερα αλλά είχαν πολύ μίζα...

    Παραδείγματα άπειρα.

    Να είσαι καλά φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...