Ανεβαίνει θέσεις στην ατζέντα των θεμάτων που απασχολεί τον ακτοπλοϊκό κλάδο το θέμα της σύνθεσης πληρωμάτων των πλοίων της ακτοπλοΐας με αφορμή και τη δρομολόγηση στις γραμμές της Αδριατικής του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Cruise Europa» από τον όμιλο Grimaldi και τη Minoan Lines
Το συγκεκριμένο πλοίο δρομολογήθηκε με σημαία Ιταλίας και είναι λογικό να ακολουθεί τις απαιτήσεις σε ό,τι αφορά τη σύνθεση πληρώματος που θέτει η ιταλική σημαία. Απαιτήσεις που σύμφωνα με ακτοπλοϊκούς κύκλους είναι λιγότερες από όσες θέτει η ελληνική σημαία.
Το γεγονός αυτό καθιστά το ιταλικό πλοίο περισσότερο ανταγωνιστικό σε ό,τι αφορά το κόστος πληρώματος γεγονός που προβληματίζει τις άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή. Και εάν μέχρι στιγμής οι εταιρείες μένουν στον προβληματισμό τίποτα δεν αποκλείεται να συμβεί στο μέλλον και στο βαθμό που τα οικονομικά αποτελέσματα στις συγκεκριμένες γραμμές θα συνεχίσουν να είναι υπερβολικά αρνητικά.
Ηδη η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας με επιστολή της προς την ΠΝΟ την οποία κοινοποίησε και στις αρμόδιες διευθύνσεις του πρώην ΥΕΝΑΝΠ (Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας) και Διεύθυνση Ναυτιλιακής Πολιτικής και Ανάπτυξης, θίγει το θέμα που δημιουργείται με το “Cruise Europa” και προαναγγέλλει και …αλλαγή σημαίας για πλοία των μελών της.
Το όλο θέμα αναμένεται να απασχολήσει σίγουρα και την πολιτική ηγεσία των συναρμοδίων υπουργείων Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Καστέλη και Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, καθώς οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις ζητούν αρκετά χρόνια τώρα την αλλαγή του προεδρικού Διατάγματος 177/76.
Στην επιστολή της προς την ΠΝΟ η ΕΕΑ μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι “η ευρωπαϊκή επιχειρηματικότητα στο χώρο της ναυτιλίας είναι απελευθερωμένη για διεθνείς πλόες και κατ’ αρχάς η λειτουργία και η στελέχωση των πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ελλάδος-Ιταλίας, εφόσον ισχύει για κάθε δραστηριοποιούμενη πλοιοκτήτρια εταιρεία με το σήμερα ισχύον καθεστώς του Ε/Γ-Ο/Γ Cruise Europa μας βρίσκει σύμφωνους. Ή όλοι ή κανένας! Ή είμαστε ίσοι ως ευρωπαίοι στις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα ή όχι”.
Σε άλλο σημείο της επιστολής επισημαίνεται ότι “πρόθεσή μας για να μην καταστραφεί η ακτοπλοΐα όπως έγινε με την κρουαζιέρα είναι η άμεση ύπαρξη ενιαίου τρόπου στελέχωσης όλων των δραστηριοποιούμενων πλοίων στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, άλλως σας γνωρίζουμε ότι προτιθέμεθα να υψώσουμε σημαία Ιταλίας ή άλλης ευρωπαϊκής σημαίας και να στελεχώσουμε τα πλοία μας με ομοιόμορφο τρόπο με αυτόν που η εταιρεία του ανωτέρω πλοίου στελεχώνει τα πλοία της στις διεθνείς γραμμές”.
Τέλος η ΕΕΑ σημειώνει την ανάγκη επιδότησης των εισφορών των εργοδοτικών εισφορών των ακτοπλοϊκών πλοίων και εκτιμά ότι πρέπει να σταματήσει η δεκάμηνη υποχρεωτική δρομολόγηση και στελέχωση για τα πλοία που εκτελούν μικρούς πλόες (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Ιταλία).
Πηγή
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
-
▼
2009
(392)
- ► Δεκεμβρίου (55)
-
▼
Οκτωβρίου
(51)
- ChemTrails - 10 ημέρες ψέκαζαν ασταμάτητα πάνω από...
- Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!
- «Πράσινο» Αιγαίο σε 10 χρόνια
- Ελληνική διάκριση στην Ολυμπιάδα Αστρονομίας και Α...
- Παράδοση δύο αναβαθμισμένων πυραυλακάτων από τα Να...
- Μύνημα από Μπαρό σε Τουρκία. Δικαίωση της Ελλάδας.
- Ακαδημία Ενέργειας και Διεθνές Συνέδριο για τις Αν...
- ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ* ΕΝ...
- Τέλος στις ένοπλες σκοπιές στα αστυνομικά τμήματα...
- Τρομοκρατία. Ένας δυνατός πονοκέφαλος για τη χώρα ...
- Νέα τουρκική πρόκληση εναντίον αεροσκάφους της FRO...
- Συνέντευξη Δρούτσα στο Reuters: «Δεν θα αρχίσει εν...
- Μήπως έχουμε πόλεμο;
- Παρεμπόδιση ελληνικής αποστολής SAR στο Φαρμακονήσ...
- 28-10-1940 ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ...
- Τουρκική πρόκληση σε ελληνική βραχονησίδα ανατολικ...
- Φουρτούνα με φόρους στο Αιγαίο.
- Οι ΗΠΑ ζητούν μάχιμους Ελληνες στο Αφγανιστάν.
- Ολοκλήρωση Ωκεανογραφικής Έρευνας 2009
- Όταν οι καταλήψεις έχουν νόημα και σκοπό...
- Συνεχίζονται οι τουρκικές παρενοχλήσεις στη Frontex
- Τουρκικές προκλήσεις στην περιοχή Κάππαρη
- Πατμιάδα του Γένους Εκκλησιαστική Σχολή.
- Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΥΝΕΛΑΒΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΣΤΟΪΔΗ, ΔΙΑ...
- ΤΕΘΗΚΕ ΕΥΘΕΩΣ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩ...
- Αρχίσανε τα εθνομηδενιστικά όργανα!
- Οι έξι κρίσιμοι μήνες για το πρόγραμμα του Νέου Μα...
- Ισλαμιστές από την Γερμανία σε στρατόπεδα του Πακι...
- Την Ανοιξη ξεκινούν πτήσεις οι Μακεδονικές Αερογρα...
- Καπελάκι σκοπιανό με τον χάρτη της μεγάλης Μακεδον...
- Ανανεώσημες Πηγές Ενέργειας στα Ελληνικά νησιά
- Υποστηρίξτε την δημιουργία ΜΚΟ για τα προβλήματα τ...
- Η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΑΝΟΙΞΕ! Πρόσληψη μεταναστών στην ΕΛ.ΑΣ.
- Τουρκικό F16D στην φυσιλογική του θέση!!! ΕΓΚΛΩΒΙΣ...
- Πυροπροστασία! Πληρώνουμε στην ΤΕΔΚΔ. Μας χορηγεί ...
- SΟS για τον βυθό του ανατολικού Αιγαίου
- Η ιστορία της Ελλάδας σε 10 Λεπτά
- ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΟΙ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΙ...
- Οἱ νέοι ναζί εἶναι ἐδῶ.
- Σταθερός τουρκικός «στόχος» η FRONTEX
- Έδωσαν την αεράμυνα του Αιγαίου στα τουρκικά F-16
- Κάποιοι ρωτάνε γιατί δεν ασχολούμαι με την κατάργη...
- Πανηγύρια Βαρβάρων. Γιορτάζουν την προαναγγελθείσα...
- Δημοψήφισμα για τους λαθρομετανάστες
- Δρομολογείται η αλλαγή του εμβλήματος της Ελληνική...
- Έκλεψαν κινητήρα από Super Puma της Πολεμικής Αερο...
- «Τοξικές» ψαριές βγάζουν οι ψαράδες στο Αιγαίο!
- Tρείς ΝΟΤΑΜ από Άγκυρα εν μέσω εκλογών για αποστρα...
- Έλληνας εφοπλιστής στα πετρέλαια του Αιγαίου;
- "ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ Η ΑΓΚΥΡΑ." ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΑΠΕΙΛΗΣΑΝ...
- ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΟΥ Α...
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (3)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.