Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

ΤΕΘΗΚΕ ΕΥΘΕΩΣ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ

Ανεβαίνει θέσεις στην ατζέντα των θεμάτων που απασχολεί τον ακτοπλοϊκό κλάδο το θέμα της σύνθεσης πληρωμάτων των πλοίων της ακτοπλοΐας με αφορμή και τη δρομολόγηση στις γραμμές της Αδριατικής του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Cruise Europa» από τον όμιλο Grimaldi και τη Minoan Lines



Το συγκεκριμένο πλοίο δρομολογήθηκε με σημαία Ιταλίας και είναι λογικό να ακολουθεί τις απαιτήσεις σε ό,τι αφορά τη σύνθεση πληρώματος που θέτει η ιταλική σημαία. Απαιτήσεις που σύμφωνα με ακτοπλοϊκούς κύκλους είναι λιγότερες από όσες θέτει η ελληνική σημαία.


Το γεγονός αυτό καθιστά το ιταλικό πλοίο περισσότερο ανταγωνιστικό σε ό,τι αφορά το κόστος πληρώματος γεγονός που προβληματίζει τις άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή. Και εάν μέχρι στιγμής οι εταιρείες μένουν στον προβληματισμό τίποτα δεν αποκλείεται να συμβεί στο μέλλον και στο βαθμό που τα οικονομικά αποτελέσματα στις συγκεκριμένες γραμμές θα συνεχίσουν να είναι υπερβολικά αρνητικά.


Ηδη η Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας με επιστολή της προς την ΠΝΟ την οποία κοινοποίησε και στις αρμόδιες διευθύνσεις του πρώην ΥΕΝΑΝΠ (Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας) και Διεύθυνση Ναυτιλιακής Πολιτικής και Ανάπτυξης, θίγει το θέμα που δημιουργείται με το “Cruise Europa” και προαναγγέλλει και …αλλαγή σημαίας για πλοία των μελών της.


Το όλο θέμα αναμένεται να απασχολήσει σίγουρα και την πολιτική ηγεσία των συναρμοδίων υπουργείων Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Λούκα Καστέλη και Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων, Δημήτρη Ρέππα, καθώς οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις ζητούν αρκετά χρόνια τώρα την αλλαγή του προεδρικού Διατάγματος 177/76.


Στην επιστολή της προς την ΠΝΟ η ΕΕΑ μεταξύ άλλων επισημαίνει ότι “η ευρωπαϊκή επιχειρηματικότητα στο χώρο της ναυτιλίας είναι απελευθερωμένη για διεθνείς πλόες και κατ’ αρχάς η λειτουργία και η στελέχωση των πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ελλάδος-Ιταλίας, εφόσον ισχύει για κάθε δραστηριοποιούμενη πλοιοκτήτρια εταιρεία με το σήμερα ισχύον καθεστώς του Ε/Γ-Ο/Γ Cruise Europa μας βρίσκει σύμφωνους. Ή όλοι ή κανένας! Ή είμαστε ίσοι ως ευρωπαίοι στις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα ή όχι”.


Σε άλλο σημείο της επιστολής επισημαίνεται ότι “πρόθεσή μας για να μην καταστραφεί η ακτοπλοΐα όπως έγινε με την κρουαζιέρα είναι η άμεση ύπαρξη ενιαίου τρόπου στελέχωσης όλων των δραστηριοποιούμενων πλοίων στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, άλλως σας γνωρίζουμε ότι προτιθέμεθα να υψώσουμε σημαία Ιταλίας ή άλλης ευρωπαϊκής σημαίας και να στελεχώσουμε τα πλοία μας με ομοιόμορφο τρόπο με αυτόν που η εταιρεία του ανωτέρω πλοίου στελεχώνει τα πλοία της στις διεθνείς γραμμές”.


Τέλος η ΕΕΑ σημειώνει την ανάγκη επιδότησης των εισφορών των εργοδοτικών εισφορών των ακτοπλοϊκών πλοίων και εκτιμά ότι πρέπει να σταματήσει η δεκάμηνη υποχρεωτική δρομολόγηση και στελέχωση για τα πλοία που εκτελούν μικρούς πλόες (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Ιταλία).

Πηγή




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters