Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Οι έξι κρίσιμοι μήνες για το πρόγραμμα του Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους.


Su 35BM

Mε ιδιαίτερη δυναμική επανέρχεται το πρόγραμμα του Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους στην Πολεμική Αεροπορία και οι επόμενοι έξι μήνες θα είναι καθοριστικοί για την τελική επιλογή του. Τα ταξίδια του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στο εξωτερικό, με τελευταίο σταθμό στις ΗΠΑ, πριν από το Πάσχα και τα αποτελέσματα των συναντήσεων που θα έχει με τους ξένους ηγέτες θα είναι καθοριστικής σημασίας ως προς την απόφαση επιλογής του νέου μαχητικού.


Αυτά από πολιτικής άποψης. Από επιχειρησιακής τα χρονικά περιθώρια έχουν στενέψει ασφυκτικά, η απόφαση έπρεπε να είχε ληφθεί πριν από ένα χρόνο, η υπάρχουσα δύναμη των μαχητικών σε σχέση με την προβλεπόμενη θα εμφανίζεται μειωμένη κατά 22% ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της παραλαβής των 30 F-16 Advanced Block 52+ (239 μαχητικά έναντι 300 που απαιτεί η δομή δυνάμεων).

Και όλα αυτά στα «χαρτιά»: Τα Α-7Ε Κορσέρ πετούν περισσότερο για «ψυχολογικούς λόγους» για να παρατάσσεται μία «αξιοπρεπής δύναμη» και οι διαθεσιμότητες κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα έστω και αν έχουν βελτιωθεί τους τελευταίους μήνες λόγω χρήσης ανταλλακτικών από τα αποθέματα.

Αν παρέλθει και το 2010 χωρίς απόφαση, τότε η χώρα θα μπορούσε να περιέλθει σε κατάσταση στρατηγικής ομηρίας ανάλογης με αυτήν των ετών 1993-1997, όταν τα μαχητικά τρίτης γενιάς μειονεκτούσαν σε αναλογία 1:2 έναντι των τουρκικών και ακόμα και αυτά τα ολιγάριθμα σε σχέση με την ισχύ του δυνητικού αντιπάλου επιχειρούσαν χωρίς βλήματα AIM-120 AMRAAM και AGM-88 HARM. Το γεγονός ότι εκείνη την εποχή συνέβησαν τα Ίμια, μόνο τυχαίο δεν είναι...

Στην επικαιροποίηση του ΕΜΠΑΕ, το πρόγραμμα του Νέου Μαχητικού θα έχει ίσως την κορυφαία θέση έναντι όλων των άλλων προγραμμάτων των τριών Kλάδων και σίγουρα θα είναι το πρώτο στην πρόταση της Π.Α., επάνω από τον εκσυγχρονισμό των F-16.

Ήδη οι εταιρείες που έχουν καταθέσει υποψηφιότητα για το Νέο Μαχητικό (EADS, Βoeing, Dassault, Gripen International, Lockheed Martin, αλλά και Rosoboronexport, αφού οι Ρώσοι θεωρούν μία καλή ευκαιρία να αποδείξουν τις αρετές του Su-35BM σε μία «δυτικοκρατούμενη» αγορά), έχουν καταρτίσει τον σχεδιασμό τους για την «τελική ευθεία».

Την Δευτέρα και την Τρίτη η Gripen International, προχώρησε σε εσπευσμένη πρώτη παρουσίαση του Gripen NG, την εξελιγμένη έκδοση του γνωστού μαχητικού, το οποίο κατά την κατασκευάστρια εταιρεία απαλείφει όλα εκείνα τα μειονεκτήματα της νυν έκδοσης JAS-39C Gripen: Η εμβέλεια του μαχητικού έχει αυξηθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να έχουν αυξηθεί και οι χρόνοι παραμονής του αεροσκάφους σε CAP, χρησιμοποιείται data link πιο προηγμένο από το Link 16, εγγυώνται την καλύτερη δυνατή συνεργασία με το ΑΣΕΠΕ Erieye, λόγω κοινής καταγωγής, το κόστος χρήσης του μαχητικού που είναι το χαμηλότερο όλων των δυτικών μαχητικών, ραντάρ AESA κλπ.

Το αεροσκάφος παρουσιάστηκε την Δευτέρα στο ΑΤΑ και την Τρίτη στο ΓΕΑ, ενώ κανονίστηκε και μία ακόμα παρουσίαση για την ανάλυση ορισμένων ειδικών δεδομένων που ζητήθηκαν.


Gripen NG

Οι Σουηδοί παρουσίασαν και μία εξομοίωση μάχης, όπου το Gripen NG με 6 Meteor και 2 Iris-T, στέκεται ως ίσος προς ίσον απέναντι στο Su-35BM (!) και μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις υπερτερεί αυτού. Μάλιστα σημειώνουν ότι το Su-35BM στην σουηδική εξομοίωση συντρίβει με αναλογία 4 καταρρίψεις προς 1 απώλεια, το F-35. Το τελευταίο το εμφανίζουν οπλισμένο με 4 ΑΙΜ-120D. Πάντως και οι Σουηδοί παραδέχονται στο σενάριο την stealth-killer ικανότητα του ρωσικού ραντάρ Tikhomirov NIIP L-Band AESA (βλέπε σχετικό άρθρο στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί) ραντάρ του ρωσικού υπερμαχητικού.

Οπωσδήποτε το σουηδικό μαχητικό εξακολουθεί να είναι το μεγάλο αουτσάϊντερ στην αξιολόγηση της Π.Α. και λόγω πολιτικών και επιχειρησιακών δυνατοτήτων, αλλά και λόγω χρόνου παράδοσης: Πρακτικά αποκλείεται η νέα έκδοση να είναι έτοιμη πριν από το 2015.

EF 2000
               
Πάντως με εξαίρεση το EF-2000 Typhoon, είναι ίσως οι μοναδικοί που μπορούν να προσφέρουν ενδιάμεση λύση στην Π.Α., μία ανάγκη που είναι πολύ πιθανό να υπάρξει, δεδομένης της καθυστέρησης στο όλο πρόγραμμα: Πριν από το 2013 δεν πρόκειται να ενταχθεί κανένα μαχητικό νέας παραγωγής στο δυναμικό της Π.Α. και πριν από το 2014 δεν υπάρχει περίπτωση να έχει παραδοθεί σε ικανοποιητικούς αριθμούς.

Αυτό σημαίνει ότι η οροφή των 239 αεροσκαφών - που λόγω των ατυχημάτων στατιστικώς είναι αδύνατον να αποφευχθούν - θα έχει μειωθεί ακόμα περισσότερο.

Για τον αριθμό των 300 μαχητικών που προβλέπει η δομή δυνάμεων, ούτε κουβέντα φυσικά. Έτσι είναι πολύ πιθανόν να ζητηθούν αεροσκάφη ενδιάμεσης λύσης, κάτι που πολεμούν οι εταιρείες που δεν έχουν να προσφέρουν τέτοια αεροσκάφη.

Πάντως η καθυστέρηση στην υλοποίηση του προγράμματος έχει και ένα θετικό αποτέλεσμα: Αδυνατίζει η υποψηφιότητα των μαχητικών ή των εκδόσεων των μαχητικών που προσφέρονται χωρίς ραντάρ AESA, όπως είναι το F-16 Advanced 52+ (το ίδιος αεροσκάφος προσφέρεται και με ραντάρ AESA και μάλιστα με διπλή πρόταση: RACR της Raytheon και SABR της Northrop).

Γίνεται όλο και περισσότερο συνείδηση στην Π.Α. ότι προμήθεια αεροσκάφους χωρίς ραντάρ ΑESA, εν έτει 2010 θα αποτελούσε μέγα στρατηγικό λάθος, όταν το νέο μαχητικό θα έχει να αντιμετωπίσει σχεδόν ταυτόχρονα με την ένταξή του σε υπηρεσία τα τουρκικά F-35

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters