Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

Όταν οι καταλήψεις έχουν νόημα και σκοπό...


Tης Σμαράγδας Μουλιάτη
PatmosTimes
Μετά την υπόσχεση του προϊστάμενου της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ότι μέχρι τέλος της Εβδομάδος θα καλυφθούν οι 2 κενές θέσεις των φιλολόγων καθηγητών έληξε η κατάληψη του σχολικού κτιρίου από τους μαθητές του Γενικού Λυκείου Πάτμου.


Αναλυτικά,

Μπροστά στο πρόβλημα που προέκυψε με την κατάληψη του σχολείου εξαιτίας τις έλλειψης 4 καθηγητών στο Γενικό Λύκειο Πάτμου , στην οποία προσχώρησαν και οι μαθητές του Γυμνασίου, σε ένδειξη συμπαράστασης, την Πάτμο επισκέφθηκε ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Επαρχείου Καλύμνου κ. Θανάτσης.

Ο κ. Θανάτσης είχε αρχικά επαφές με τους μαθητές στους οποίους δεσμεύθηκε ότι θα καλύψει τις κενές θέσεις τουλάχιστο των φιλολόγων στο τέλος της εβδομάδος

Οι μαθητές μετά την διαβεβαίωση δέσμευση έλυσαν την κατάληψη και αναμένουν την ικανοποίηση της.

Στο Γενικό Λύκειο αρκετές κενές θέσεις καλύφθηκαν προσωρινά από καθηγητές Γυμνασίου.

Αξίζει να επισημάνουμε και να συγχαρούμε τους μαθητές, γιατί κατά το διάστημα της κατάληψης επέδειξαν ωριμότητα , φρόντισαν και προστάτευσαν το σχολείο καλύτερα από το σπίτι τους.

Παραθέτουμε την απάντηση του κ. Νικολάου Μηνά Δ/ντή Β/θμιας Εκ/σης Δωδεκανήσου στον βουλευτή κ. Νικητιάδη σχετικά με άρθρο του στον Δωδεκανησιακό τύπο.

Αξιότιμε κ. Βουλευτά


Με αφορμή άρθρο που δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο, σύμφωνα με το οποίο φέρεσθε να χαρακτηρίζετε «απαράδεκτες τις αιτιάσεις του Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου» παρακαλώ να μου επιτρέψετε να σας επισημάνω τα παρακάτω:


Ποιο το πρόβλημα στα σχολεία της Πάτμου;


Είναι γεγονός αναμφισβήτητο ότι στα σχολεία της Πάτμου υπάρχουν κενά σε ορισμένες ειδικότητες. Αναμφισβήτητη είναι επίσης η υποχρέωσή μας να εξαντλήσουμε όλους τους δυνατούς τρόπους ώστε οι μαθητές μας να έχουν πλήρες ωράριο στα σχολεία τους. Και η υποχρέωσή μας αυτή επιβάλει να εξαντλήσουμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνει ο νόμος, όπως αυτή της «δεύτερης ανάθεσης» ή της συμπλήρωσης ωραρίου από εκπαιδευτικούς άλλων σχολικών μονάδων.


Έτσι, στο Γυμνάσιο της Πάτμου, επί παραδείγματι, υπήρχαν καθηγητές που εργαζόταν με μειωμένο ωράριο (θεολόγοι, ξενόγλωσσοι) ενώ στο ΓΕΛ της Πάτμου υπήρχε ανάγκη ενός φιλολόγου. Βασιζόμενοι ΜΟΝΟΝ στην κείμενη νομοθεσία κάναμε το αυτονόητο: Ανέλαβαν δεύτερη ανάθεση οι θεολόγοι να διδάξουν Ιστορία στο Γυμνάσιο και οι ξενόγλωσσοι Ιστορία στην Α΄ και Β΄ Λυκείου Γενικής Παιδείας. (Ήδη η διεύθυνση της σχολικής μονάδας Γυμνάσιου Πάτμου είχε κάνει χρήση της λύσης της δεύτερης ανάθεσης με εκπαιδευτικό οικιακής οικονομίας να διδάσκει γεωγραφία).


Σημειώνουμε ότι η παραπάνω λύση είναι πρακτική που εφαρμόζεται σ’ολοκληρο το νησί της Ρόδου, Κω, Καλύμνου νησιών με περισσότερα από ένα σχολεία και σε μεγάλα σχολεία της ηπειρωτικής Ελλάδας.


Με τον τρόπο αυτό τι πετύχαμε. Να υπάρξει ένας εκπαιδευτικός φιλόλογος που θα κάνει 4 ώρες στο Γυμνάσιο και τις υπόλοιπες 17 ώρες πηγαίνει στο ΓΕΛ Πάτμου και διδάσκει φιλολογικά μαθήματα καλύπτοντας έτσι όλες τις ανάγκες.


Δηλαδή πετυχαίνουμε να μη χάνονται ώρες μαθημάτων από τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου και οι εκπαιδευτικοί να κάνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ πριν υπήρχαν εκπαιδευτικοί με μειωμένο ωράριο, αφού δεν θα ήταν πρέπον κάποιοι να εργάζονται με πλήρες ωράριο και κάποιοι άλλοι με μειωμένο αλλά οι αποδοχές τους να είναι ίδιες.


Σε σχέση δε με την έλλειψη καθηγητή πληροφορικής, σας υπενθυμίζω πως λόγω καθυστέρησης της διαδικασίας ανακοίνωσης από τον ΑΣΕΠ των πινάκων διοριστέων αυτής της ειδικότης δεν υπάρχει ακόμη δυνατότητα κάλυψής της.


Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση, όχι μόνο των παραπάνω!


Μηνάς Νικολάου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters