Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Ιστορίες οικονομικής κατάρρευσης με φόντο το Αιγαίο

Του Κώστα Νάνου

Το βάπτισμα του πυρός της ΑΝΕΚ στις άγονες γραμμές και ο αποκλεισμός της G.A. Ferries του Μάκη Αγούδημου από τον ίδιο διαγωνισμό που ουσιαστικά ισούται με οικονομική κατάρρευση της ακτοπλοϊκής εταιρείας, δίνουν τo στίγμα της νέας τάξης πραγμάτων στο «χάρτη» των επιδοτούμενων γραμμών. Στην πλευρά των νικητών βρίσκεται και η NEL του Απόστολου Βεντούρη, που πλέον αποκτά σημαντική παρουσία στο χάρτη των άγονων γραμμών με πολυετείς μάλιστα συμβάσεις, ενώ στους ηττημένους ανήκει και η SAOS του εφοπλιστή Φώτη Μανούση που από τα δέκα επιδοτούμενα δρομολόγια που εκτελούσε στην προηγούμενη δρομολογιακή περίοδο, μονάχα ένα δρομολόγιο στη Βόρεια Ελλάδα(Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη) θα καλύπτει πλέον η εταιρεία.

Παρόμοιο εξάλλου οικονομικό αδιέξοδο κληροδοτεί και στην SAOS η αλλαγή σκηνικού στις άγονες γραμμές, που ήδη αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ρευστότητας έχοντας υποβάλλει αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99. Αν και επί σειρά ετών, G.A. Ferries και SAOS ανακηρύσσονταν «πρωταθλητές» των κρατικών επιχορηγήσεων για τις άγονες γραμμές, οι δύο εταιρείες έχασαν τα… «σκήπτρα» και αυτόματα τίθενται εκτός μάχης.

Δεν είναι εξάλλου μόνο τα οικονομικά προβλήματα, που καθιστούν αβέβαιο το μέλλον τους. Τα γερασμένα πλοία που διαθέτουν μειονεκτούν έναντι των υπολοίπων του κλάδου, υπό συνθήκες πλέον ελεύθερου ανταγωνισμού στις ακτοπλοϊκές γραμμές-φιλέτα. Ουκ ολίγες φορές άλλωστε βρέθηκαν στο στόχαστρο νησιωτικών φορέων, επειδή τα πλοία τους έμειναν επανειλημμένως τον περασμένο χειμώνα ακινητοποιημένα. Εν μέσω πάντως των φημών περί απόπειρας αυτοκτονίας του ακτοπλόου εφοπλιστή Μάκη Αγούδημου μετά τον αποκλεισμό του από το διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές, τα πρώτα άσχημα μηνύματα έφτασαν ήδη στην εταιρεία, με την γαλλική τράπεζα να προχωρά σε κατάσχεση ενός ταχύπλοου πλοίου της G.A. Ferries.

Επί της ουσίας βέβαια, η ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας λαμβάνοντας την απόφαση να αναδιανείμει την πίτα των επιδοτήσεων με φόντο το σκάνδαλο Παυλίδη-Μανούση, επιχειρεί να καταλαγιάσει τη φουρτούνα που προκάλεσε στην ελληνική ακτοπλοΐα η πολύκροτη αυτή υπόθεση, φτάνοντας μάλιστα να απειλήσει ευθέως την κοινοβουλευτική πλειοψηφία του κυβερνώντος κόμματος. Το νέο μοίρασμα της… τράπουλας -που για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο θα έχει έπαθλο 100 περίπου εκ. ευρώ- εκτός από χαμένους αναδεικνύει και νικητές.

Η ΑΝΕΚ αποκτά σημαντική παρουσία στις άγονες γραμμές, τα πλοία της οποίας επελέγησαν για την γραμμή της Κασοκαρπαθίας, αλλά και για ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Δυναμική επιστροφή επεφύλασσε ο διαγωνισμός και για την θυγατρική της ΛΑΝΕ που θα υπογράψει οκταετή σύμβαση για τη γραμμή των Κυθήρων. Κερδισμένη και η ΝΕΛ με σύμβαση πολυετούς διάρκειας για ενδοκυκλαδικά δρομολόγια και για τις γραμμές που συνδέουν τη Βόρεια Ελλάδα με τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου. Επίσης σημαντική παρουσία σε άγονες γραμμές (μικρές Κυκλάδες, Καστελόριζο, σύνδεση Θεσσαλονίκης με Δωδεκάνησα) διαθέτει και η Blue Star Ferries

Πηγή:http://www.capital.gr/News.asp?id=711918

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters