Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Δευτέρα, 6 Απριλίου 2009

Σε ΑΝΕΚ και ΝΕΛ οι άγονες γραμμές

Της Αγγελικής Καλλή

Τον δρόμο της εξόδου από τις επιδοτήσεις που αφορούν τις μεγάλες «άγονες» γραμμές του Αιγαίου, δείχνει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στον Φώτη Μανούση.

Ενώ σε λίγες ώρες συζητείται στη Βουλή η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Προανακριτικής Επιτροπής που θα εξετάσει την υπόθεση Παυλίδη, το υπουργείο Ναυτιλίας δημοσιοποιεί για πρώτη φορά στα χρονικά των επιδοτούμενων γραμμών το πρακτικό του τελευταίου διαγωνισμού για τις γραμμές αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Αιγαίου.
Από αυτό προκύπτει ότι απορρίπτονται όλες οι προσφορές που είχε καταθέσει ο Φ. Μανούσης για τη δρομολόγηση συνολικά τεσσάρων πλοίων. Την ίδια τύχη έχει και ο Γεράσιμος Αγούδημος του οποίου επίσης απορρίπτονται οι προσφορές για τη δρομολόγηση τριών πλοίων. Αμφότεροι έχουν δικαίωμα να καταθέσουν ένσταση.

Σύμφωνα με στοιχεία που είχε ανακοινώσει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, οι Σ. Μανούσης και Γ. Αγούδημος τα τελευταία χρόνια είχαν λάβει από τους διαγωνισμούς του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου το μεγαλύτερο ποσοστό των επιδοτούμενων γραμμών. Από το πρακτικό που δημοσιοποιήθηκε προκύπτει ότι για όλες τις γραμμές που είχαν έως χθες ή διεκδικούσαν οι Σ. Μανούσης και Γ. Αγούδημος προκρίνονται στη νέα διαδικασία οι ΝΕΛ του Απόστολου Βεντούρη και η ΑΝΕΚ του Γ. Βαρδινογιάννη.
Οι προσφορές των Μανούση - Αγούδημου απορρίπτονται για ελλιπή δικαιολογητικά σε αυτή τη δεύτερη φάση του διαγωνισμού. Για τον ίδιο λόγο, απορρίπτονται οι προσφορές των εταιρειών Αlpha Ferries για την πραγματοποίηση ενδοκυκλαδικών δρομολογίων και του Γ. Σπανού για τη δρομολόγηση του Corsica Express 3.

Οι λόγοι

Ορισμένοι από τους σημαντικότερους λόγους απόρριψης των προσφορών αφορούν τον επίναυλο καθώς και ελλείψεις σε σχέση με το μετοχολόγιο των εταιρειών που κατατίθεται στην εφορία.

Ο Σ. Μανούσης διεκδικούσε με το πλοίο «Αρσινόη» ενδοκυκλαδικές γραμμές όπως Θήρα - Θηρασιά - Φολέγανδρος, με το «Παναγία Σουμελά» επίσης ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, με το πλοίο Σαμοθράκη τη γραμμή Θεσσαλονίκη-Λήμνο - Καβάλα - Μυτιλήνη και με το πλοίο «Νόνα Μαίρη» ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Ο Γ. Αγούδημος διεκδικούσε με το πλοίο «Μιλένα» τη γραμμή Θεσσαλονίκη -Λήμνο, με το «Ροδάνθη» τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Ρόδο και με το «Μαρίνα» για Κρήτη - Δωδεκάνησα.

Για την επόμενη φάση

Στην επόμενη φάση του διαγωνισμού εισέρχονται μεταξύ άλλων, η ΑΝΕΚ η οποία με τα πλοία «Πρέβελη» και «Ιεράπετρα» διεκδικεί τις γραμμές Αλεξανδρούπολη - Ρόδο και τη γραμμή Κρήτη - Ρόδο, καθώς και η ΝΕΛ η οποία με το πλοίο «Θεόφιλος» διεκδικεί τρεις γραμμές τις οποίες μέχρι τώρα εκμεταλλευόταν ο Σ. Μανούσης, ενώ με τα πλοία «Αίολος Κεντέρης 1» και «Αίολος Κεντέρης 2» διεκδικεί ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Επίσης ενδοκυκλαδικά διεκδικεί η Hellenic Sea Ways.

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να κατατεθούν οι προσφορές για τον τελευταίο διαγωνισμό αρμοδιότητας του πρώην υπουργείου Αιγαίου στον οποίο περιλαμβάνονται οι γραμμές Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη καθώς και οι γραμμές από το Λαύριο προς το βορειοανατολικό Αιγαίο τις οποίες τα τελευταία χρόνια στους διαγωνισμούς έπαιρνε η εταιρεία του Φώτη Μανούση.

Πηγή:http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=7157119

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...