Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

Επισπεύδουν άρση καμποτάζ, χάριν εσόδων

Του ΘΑΝΟΥ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ
Πηγή

Η άρση του καμποτάζ για τα ξένα κρουαζιερόπλοια θα αποφέρει στη χώρα 500-800 εκατ. ευρώ, αφού Ρόδος, Μύκονος, Σαντορίνη, Πάτμος και Χίος περιλαμβάνονται στους προορισμούς τους, ενώ από τα 30 υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοια το 1997, έχουν απομείνει μόνον 7.


Η απόφαση της κυβέρνησης να άρει το μέτρο έχει ουσιαστικά προαναγγελθεί από την υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη, η οποία συναντήθηκε ήδη με ταξιδιωτικούς πράκτορες και εκπροσώπους μεγάλων ξένων εταιρειών, όπως η Royal Caribean και η Costa Cruises, όμως αντιτίθεται η ΠΝΟ.
Ο γ.γ. της ομοσπονδίας Γιάννης Χαλάς κάλεσε την υπουργό να μην προχωρήσει χωρίς να συνεκτιμήσει σοβαρά τις θέσεις της ανώτατης συνδικαλιστικής οργάνωσης των 20.000 Ελλήνων ναυτικών.
Οι τουριστικοί πράκτορες και το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδας εκτιμούν ότι η διατήρηση του καμποτάζ εμποδίζει τη μετατροπή της χώρας «σε κόμβο της κρουαζιέρας στη Μεσόγειο», άποψη που υιοθετήθηκε και στο διεθνές συνέδριο «Cruise in Greece» που διοργάνωσε πέρυσι ο ΗΑΤΤΑ με την υποστήριξη του ΕΟΤ, ενώ «όλες οι μεγάλες ξένες εταιρείες κατά καιρούς εξεδήλωσαν επίσημα την πρόθεσή τους να επενδύσουν σε ελληνικούς προορισμούς. Πέρυσι, παρά το καμποτάζ ήρθαν στη χώρα μας με ξένα κρουαζιερόπλοια 2,5 εκατ. επιβάτες.
Ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτης αναβαθμίζει την Ακτή Ξαβερίου και θα διαθέσει 230 εκατ. ευρώ για επέκταση του νότιου τμήματος του κεντρικού λιμανιού του Πειραιά, ώστε να καταστεί το σημαντικότερο για τα κρουαζιερόπλοια στην Αν. Μεσόγειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...