Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Πέμπτη, 28 Ιανουαρίου 2010

Αλλάζει το σύστημα των επιδοτήσεων στην ακτοπλοΐα

Της Αγγελικής Καλλή
Πηγή: Ημερησία

Tην αναμόρφωση του συστήματος των επιδοτήσεων στην ακτοπλοΐα και εν γένει του μεταφορικού κόστους προς τα νησιά, προανήγγειλε χθες η υπουργός Οικονομίας - Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη μιλώντας σε παραγωγικές τάξεις των Κυκλάδων.
Η υπουργός ανέφερε συγκεκριμένα ότι το ζήτημα της προσπελασιμότητας είναι σημαντικό για την ανάπτυξη των νησιών γι' αυτό τον λόγο εξετάζεται τι θα πρέπει να γίνει με το υψηλό κόστος της ακτοπλοΐας.
Η ίδια ανακοίνωσε ότι μέσα στο επόμενο μήνα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με την εισαγωγή της έννοιας του μεταφορικού ισοδύναμου και τη χρήση του ως μέσο επιδότησης, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί με κοινοτικούς πόρους η κατασκευή αλλά και αγορά ακτοπλοϊκών πλοίων. Το ΥΠΟΙΑΝ ενδιαφέρεται κυρίως να συνδυάσει το μεταφορικό ισοδύναμο με τη στήριξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας.

Εως 100 εκατ.
Το 2009 το κόστος για την επιδότηση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, προκειμένου να καλυφθούν τα «άγονα νησιά» ανήλθε τα 45 ? 50 εκατ ευρώ, ενώ για το 2010 έχει προϋπολογισθεί στα 60 εκατ. ευρώ με ανώτατη οροφή στα 100 εκατ. ευρώ, στην περίπτωση που όλα τα επιδοτούμενα πλοία ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.

Η κρατική δαπάνη για την κάλυψη των άγονων γραμμών αυξήθηκε σημαντικά μετά το 2002 με την κατάργηση των αδειών σκοπιμότητας και την ελεύθερη δρομολόγηση πλοίων από τις ναυτιλιακές εταιρείες.
Ένα μέρος από το κόστος των επιδοτήσεων, περίπου 10 ? 15 εκατ. ευρώ ετησίως καλύπτεται από το ειδικό τέλος του 3% που επιβαρύνει κάθε εισιτήριο της ακτοπλοΐας.
Μετά το 2005 με την κατάργηση του πλαφόν για την οικονομική θέση και τα οχήματα, τα εισιτήρια των πλοίων αυξήθηκαν σημαντικά, με αποτέλεσμα οι τοπικές κοινωνίες των νησιών να εξεγείρονται για το ακριβό κόστος μεταφοράς των προϊόντων τους και διακίνησης των επιβατών.

Οι ακτοπλόοι
Οι επιχειρήσεις της ακτοπλοΐας μέσω των φορέων που τις εκπροσωπούν έχουν προτείνει, από την πλευρά τους, για τη μείωση των ναύλων την κατάργηση όλων των τελών υπέρ τρίτων στα εισιτήρια και τη μείωση του ΦΠΑ.

Ενδιαφέρον για την κατασκευή ή αγορά πλοίων που θα δρομολογηθούν στις εσωτερικές γραμμές έχουν εκδηλώσει μέχρι τώρα η ΝΕΛ και ο όμιλος της ΑΝΕΚ, ενώ ο όμιλος της Attica έχει παραγγείλει ήδη δύο επιβατηγά - οχηματαγωγά στην Νότια Κορέα, τα οποία θα παραλάβει το 2011 και το 2012, προκειμένου να τα δρομολογήσει στις Κυκλάδες.

Η ΝΕΛ και όμιλος της ΑΝΕΚ έχουν δηλώσει ότι θα προχωρήσουν σε αντικαταστάσεις πλοίων τους στις προσφορές τους για τη σύναψη πολυετών συμβάσεων με το Δημόσιο για την κάλυψη άγονων γραμμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...