Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης
Πηγή: Zougla
Αν σας έλεγε κάποιος ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα επιβατικό όχημα που θα κινείται με 265 χλμ./ώρα, θα επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και παράλληλα θα μπορεί να κινείται στο χώμα όπως ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, σίγουρα δεν θα τον πιστεύατε. Αν, πάλι, συνέχιζε να σας λέει ότι αυτό το υπεραυτοκίνητο μπορεί να το κατασκευάσει Έλληνας, τότε μπορεί και να τον φασκελώνατε!
Αυτά θα μπορούσε να σκεφτεί ένας απλός πολίτης, όχι όμως οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα στον δημιουργό και μηχανικό - επιστήμονα Δημήτρη Κορρέ. Το όνομα μπορεί να μην σας λέει τίποτα (ίσως κάποιοι να το συνδυάσετε με... καλλυντικά), όμως για τον συγκεκριμένο θα πρέπει όλοι να του βγάλουμε το καπέλο και να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα, ότι ο λαός μας, αν θέλει, μπορεί να πετύχει αυτό που δεν έχουν καταφέρει εταιρείες - κολοσσοί και με υποστήριξη που δεν έχει τέλος (εννοώντας οικονομικά).
Η δουλειά του είναι αρχιτέκτονας, όμως η μεγάλη του αγάπη είναι τα αυτοκίνητα. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήρε την απόφαση να κατασκευάσει το ελληνικό υπεραυτοκίνητο ξεκινώντας από το μηδέν και φτάνοντας σε ένα σημείο που θα ζήλευαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες.
Και εγένετο το “Yassou”
Το μηδέν για τον Κορρέ ήταν ένα Citroen 2CV (!) που είχε τη δυνατότητα να κινείται εκτός δρόμου χωρίς τον φόβο της ανατροπής. Αυτό ήταν που εξίταρε και τον Κορρέ. Με πολύ κόπο και την στήριξη φίλων κατάφερε να δημιουργήσει το πρωτότυπο “Yassou”.
Το συγκεκριμένο είχε τη δυνατότητα να κινείται σε πολύ δύσβατα κομμάτια και να αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες. Όμως, ο ανήσυχος Έλληνας μηχανικός – επιστήμονας είχε κάτι ακόμα καλύτερο στο μυαλό του. Έτσι, το 2004 ξεκίνησε την κατασκευή του δεύτερου οχήματος, με την ονομασία “Yassou II”. Εξωτερικά δείχνει πολύ άγριο, με τους μεγάλους τροχούς να ξεχωρίζουν, όπως και το σύστημα ανάρτησης, πάνω στο οποίο έχει στηθεί όλη η φιλοσοφία του μοντέλου. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί το “Yassou II” να… μαζέψει χιλιόμετρα σε χωμάτινες επιφάνειες, που όχι μόνο είναι καλυμμένες με χώμα, αλλά και είναι γεμάτες πέτρες, λακκούβες κ.ο.κ.
Ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί είναι από Nissan 350Z και οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές για ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί πάρα, μα πάρα πολύ γρήγορα εκτός δρόμου. Η επιτάχυνση από στάση έρχεται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα.
Δυστυχώς, ένα τόσο σημαντικό project δεν έχει την υποστήριξη του ελληνικού κράτους. Απλώς κάποιοι περιμένουν η τεχνογνωσία αυτή να πουληθεί στο εξωτερικό (όπως ακούγεται, μάλλον θα διατεθεί στον Αμερικανικό Στρατό).
Το μέλλον θα δείξει…
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
▼
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
-
▼
Μαΐου
(48)
- Αποβολή από τις δημοτικές εκλογές αν δεν υπάρχει λ...
- Γιατί πρέπει σήμερα να θυμόμαστε την Άλωση
- Πρωτοφανής επίθεση με 17 μολότωφ στα F-16 της 133 ...
- ΟΙ ΣΟΥΗΔΕΖΕΣ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕΛΑΧΡΙΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΒΙ...
- Στο Πήλιο ανενόχλητο έφτασε σκάφος με λαθρομετανάσ...
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ....
- Επιστήμονες κατόρθωσαν να διαβάσουν χαμένα έργα τω...
- Τις μαγκιές να τις πουλήσετε στις «ψείρες» του «ψε...
- Μόνιμη τουρκική ναυτική βάση στην πλάτη της Ελλάδα...
- Βυθίζεται η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα
- "Η Ελλάδα είναι μισητή για την αντίσταση που προβά...
- ΤΟ ΣΔΟΕ ψάχνει Άκη, Γιάννο, Σπήλιο
- Εικόνες της Πάτμου.
- Μποϋκοτάζ προϊόντων - Η μόνη λύση για την σωτηρία ...
- Το ΠΑΣΟΚ και το … Πακιστάν τρέμουν το διαδίκτυο
- Διαστημική πρόβλεψη σεισμών! Σε μία σημαντική ανακ...
- Τι διδάσκονται οι Τούρκοι στο σχολείο όσο εμείς εξ...
- 23.5.10 Σμηναγός Κωνσταντίνος Ηλιάκης: 4 χρόνια απ...
- Επανάσταση από τη δημιουργία συνθετικής ζωής Αντιδ...
- ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΙ...
- Ο Γ. Παπανδρέου αποδέχθηκε "τουρκική μειονότητα" σ...
- Ευθεία ξεδιάντροπη απειλή του Γ.Πεταλωτή στα blogs...
- Τηλεφώνημα-φάρσα για βόμβα στο BLUE STAR 2. Παρέμε...
- Καταδικαστικό ψήφισμα των κατοίκων της Ρόδου προς ...
- Nα "αποκοιμίσουν" τους Έλληνες ζήτησε από τα ελλην...
- Έλληνα τα έμαθες τα νέα; Από σήμερα είσαι ραγιάς...
- Διεθνή διαιτησία για τις εδαφικές διεκδικήσεις της...
- Τουρκικές αεροναυτικές ασκήσεις δυτικά της Κρήτης ...
- Κυρά της Ρω: Εις τα βάθη της καρδιάς μου των ματιώ...
- Σχέδιο ολοκληρωτικής εξόντωσης της Ελλάδας
- Ομάδα Αιγαίου. 16ος Διάπλους Αιγαίου Πελάγους 2010
- Βιβλία: σάβανα του Γένους μας
- Ακυρώνεται ο πετρελαιαγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπο...
- Πρωθυπουργός στην Βρετανία αυτός που έχει δηλώσει ...
- Συνεχή αεροναυτικά επεισόδια στο Αιγαίο - Τουρκικέ...
- Αυτά που δεν μας είπαν ποτέ: ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ – ...
- Τάζουν θέσεις στους 600.000 μετανάστες - Πακιστανό...
- ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΔΕΝ) ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΣΥ...
- Οργή, Θρήνος, Αγανάκτηση. Εικόνες από την συγκέντρ...
- Έν Αμύνη
- ΡΩΣΙΑ, ΚΙΝΑ, ΕΜΙΡΑΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΔΙΕΞΟΔΟΥΣ ΓΙΑ Τ...
- Κωνσταντινούπολη: Θεία Λειτουργία και πάλι στην Αγ...
- Αυτοκίνητο made in Greece, με τρελές επιδόσεις και...
- «Γράμμα σ' ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ»
- Σενάρια «ελληνοτουρκικής συμφωνίας» για το Αιγαίο
- Πώς επωάστηκε το αυγό του φιδιού.
- Ντοκουμέντο: Το σήμα της ντροπής του ΓΕΝ
- Έσπειραν ανέμους και θερίζουν θύελλες τα αριστερά ...
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.