Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Αυτοκίνητο made in Greece, με τρελές επιδόσεις και γονίδια… WRC

Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Πηγή: Zougla

Αν σας έλεγε κάποιος ότι μπορεί να κατασκευάσει ένα επιβατικό όχημα που θα κινείται με 265 χλμ./ώρα, θα επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και παράλληλα θα μπορεί να κινείται στο χώμα όπως ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, σίγουρα δεν θα τον πιστεύατε. Αν, πάλι, συνέχιζε να σας λέει ότι αυτό το υπεραυτοκίνητο μπορεί να το κατασκευάσει Έλληνας, τότε μπορεί και να τον φασκελώνατε!

Αυτά θα μπορούσε να σκεφτεί ένας απλός πολίτης, όχι όμως οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα στον δημιουργό και μηχανικό - επιστήμονα Δημήτρη Κορρέ. Το όνομα μπορεί να μην σας λέει τίποτα (ίσως κάποιοι να το συνδυάσετε με... καλλυντικά), όμως για τον συγκεκριμένο θα πρέπει όλοι να του βγάλουμε το καπέλο και να στείλουμε ένα ηχηρό μήνυμα, ότι ο λαός μας, αν θέλει, μπορεί να πετύχει αυτό που δεν έχουν καταφέρει εταιρείες - κολοσσοί και με υποστήριξη που δεν έχει τέλος (εννοώντας οικονομικά).


Η δουλειά του είναι αρχιτέκτονας, όμως η μεγάλη του αγάπη είναι τα αυτοκίνητα. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήρε την απόφαση να κατασκευάσει το ελληνικό υπεραυτοκίνητο ξεκινώντας από το μηδέν και φτάνοντας σε ένα σημείο που θα ζήλευαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες.


Και εγένετο το “Yassou”

Το μηδέν για τον Κορρέ ήταν ένα Citroen 2CV (!) που είχε τη δυνατότητα να κινείται εκτός δρόμου χωρίς τον φόβο της ανατροπής. Αυτό ήταν που εξίταρε και τον Κορρέ. Με πολύ κόπο και την στήριξη φίλων κατάφερε να δημιουργήσει το πρωτότυπο “Yassou”.

Το συγκεκριμένο είχε τη δυνατότητα να κινείται σε πολύ δύσβατα κομμάτια και να αναπτύσσει υψηλές ταχύτητες. Όμως, ο ανήσυχος Έλληνας μηχανικός – επιστήμονας είχε κάτι ακόμα καλύτερο στο μυαλό του. Έτσι, το 2004 ξεκίνησε την κατασκευή του δεύτερου οχήματος, με την ονομασία “Yassou II”. Εξωτερικά δείχνει πολύ άγριο, με τους μεγάλους τροχούς να ξεχωρίζουν, όπως και το σύστημα ανάρτησης, πάνω στο οποίο έχει στηθεί όλη η φιλοσοφία του μοντέλου. Αυτός είναι και ο λόγος που μπορεί το “Yassou II” να… μαζέψει χιλιόμετρα σε χωμάτινες επιφάνειες, που όχι μόνο είναι καλυμμένες με χώμα, αλλά και είναι γεμάτες πέτρες, λακκούβες κ.ο.κ.

Ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί είναι από Nissan 350Z και οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές για ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί πάρα, μα πάρα πολύ γρήγορα εκτός δρόμου. Η επιτάχυνση από στάση έρχεται σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα.

Δυστυχώς, ένα τόσο σημαντικό project δεν έχει την υποστήριξη του ελληνικού κράτους. Απλώς κάποιοι περιμένουν η τεχνογνωσία αυτή να πουληθεί στο εξωτερικό (όπως ακούγεται, μάλλον θα διατεθεί στον Αμερικανικό Στρατό).

Το μέλλον θα δείξει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters