Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010

Στο απροχώρητο η κατάσταση στην Π.Α.- Στις 6 ώρες εκπαίδευση το μήνα οι πιλότοι λόγω Μνημονίου!

Σε Αεροπορία εδάφους-εδάφους τείνει να μετατρέψει το υπουργείο Οικονομικών την Π.Α.: Στις 6 ώρες πτήσης ανά μήνα έχει περιοριστεί η επιχειρησιακή εκπαίδευση των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας από "κατ'ελάχιστον δέκα" τους τελευταίους μήνες και σε ορισμένες Μοίρες, η εκπαίδευση έπεσε και κάτω από τις 6 ώρες! Τα παραπάνω είναι απόρροια σχετικής εντολής του υπουργείου Οικονομικών προς το υπουεργείο Εθνικής Άμυνας για περικοπή μέχρι και 20% των λειτουργικών δαπανών στις Ένοπλες Δυνάμεις, λόγω του Μνημονίου και κατόπιν φυσικά υπόδειξης του ΔΝΤ! Ούτε οι πρώην ανατολικές χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία, δεν έχουν τέτοια "εκπαιδευτικά" προγράμματα. Αυτό σε απάντηση κάποιων που ισχυρίζονται ότι οι πιλότοι εκπαιδεύονται "μια χαρά"...


Οι Μοίρες που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι πρώτης γραμμής, όλες. Μάλιστα ένα άλλο κρίσιμο έλλειψη είναι τα συνεργεία μηχανικών και υπολόγων που λόγω των πρόωρων συνταξιοδοτήσεων (άλλο ένα "θετικό" του Μνημονίου και του ΔΝΤ) έχουν "θεριστεί" από προσωπικό.

Περισσότερες πληροφορίες δεν θέλουμε να δώσουμε στην δημοσιότητα για ευόητους λόγους.
Τα μαχητικά της ΠΑ είναι σήμερα ανά ντουζίνες καθηλωμένα, μια και δεν υπάρχουν ούτε ανταλλακτικά ούτε καύσιμα, όπως έχουμε σημειώσει εδώ και πολύ καιρό. αλλά η κατάσταση με τις ώρες πτήσης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Υποτίθεται ότι ένας πιλότος για να είναι ετοιμοπόλεμος βάσει των ΝΤΟϊκών προτύπων πρέπει να πετά κατ'ελάχιστον 14-20 ώρες το μήνα.

Η μείωση των ωρών στις 6 ώρες δημιουργεί προβλήματα όπως αυτά που είχαμε στα πρόσφαρα ατυχήματα. Δεν είναι πάντα "η κακιά η ώρα"...

Αυτή την στιγμή μπορούμε να πούμε ότι αν υπάρχει κάποια σχετική ετοιμότητα και βάζουν και αυτές τις ώρες οι πιλότοι οφείλεται στην ... τουρκική Αεροπορία: Οι ανάγκες για την καθημερινή αστυνόμευση του εναερίου χώρου της Ελλάδος, και για την αντιμετώπιση των τουρκικών παραβάσεων και παραβιάσεων δίνει μια λύση στις ώρες πτήσης, αλλά αυτό δεν είναι εκπαίδευση. Μάλιστα ακόμα και στις αναχαιτίσεις βγαίνουν στο αιγαίο μόνο όσα τουρκικά αεροσκάφη υπολογόγίζεται ότι είναι οπλισμένα!

Βαρύς ο φόρος που πληρώνει η χώρα στο Μνημόνιο και το ΔΝΤ.

Τμήμα εδήσεων defencenet.gr

Σχόλιο Blog: Όλα αυτά την στιγμή που κρατικοδίαιτες εταιρείες, πχ ΟΣΕ, εξακολουθούν να βουλιάζουν την οικονομία καταπίνοντας τεράστια ποσά. Όλα αυτά τη στιγμή που οι ιδιοι οι επικεφαλείς του κράτους δεν κάνουν ΚΑΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και συντηρούν και μια στρατιά χρυσοπληρωμένων  βολεμένων-υπαλλήλων. 
Οικονομική ανάπτυξη δεν σημαίνει συντήρηση με κάθε θυσία, εις βάρος του υπόλοιπου λαού και της ασφάλειας της χώρας, των κομματικών εκτροφείων που είχαν στήσει. Αλλά έρχονται και εκλογές... 
 
Για τα χάλια του ΟΣΕ διαβάστε εδώ... Τα συμπεράσμτα δικά σας και μην υπάρχουν αυταπάτες ότι μόνο εκεί υπάρχουν αυτά τα χάλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...