Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF





Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Ο Μπάμπης.. ο Άρης... και ο Γιάννης


Ακούσαμε στο Σκαι ράδιο (8/2/2012) τον Μπάμπη, τον Άρη τον Γιάννη και Σια να αναλύουν, να κουβεντιάζουν και να προσπαθούν να την βρουν με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης της Public Issue

 Απελπισμένα προσπαθούν να χειραγωγήσουν τους Έλληνες και να τους βάλουν στις  στρούγκες των εγκεκριμένων κομμάτων. Ακούσαμε, είδαμε , διαβάσαμε ποσοστά, νούμερα. Μας βομβάρδισαν  με περίτεχνες ορολογίες γεμάτες οίηση και επιστημοσύνη. Όλα στην προσπάθεια να κατευθύνουν την ψηφομάζα προς συγκεκριμένη κατεύθυνση, συγκεκριμένα εγκεκριμένα κόμματα.
Πέραν της ποσοτικής διάστασης της δημοσκόπησης υπάρχει και μία ποσοτική που την αποσιώπησαν  με πάθος. Είναι ο χρόνος έκθεσης των κομμάτων από τα ΜΜΕ(ξαπάτησης). Αν λάβουμε υπόψη τον χρόνο που δίνεται στο κάθε εγκεκριμένο κόμμα από τα ΜΜΕ(ξαπάτησης) τα ποσοστά παίρνουν άλλη σημασία. Το 11.5% της Χρυσής Αυγής είναι πολύ πιο σημαντικό από το οποιοδήποτε ποσοστό όλων των άλλων μαζί. Ως προς τα ποσοστά χρονικής έκθεσης των κομμάτων στα δελτία ειδήσεων,

 η Χρυσή Αυγή καταγράφει 3,5% στον ΑΝΤ1, 2,6% στο MEGA, 4,7% στη ΝΕΤ και 5,1% στο ΣΚΑΪ, όταν λ.χ. η ΔΗΜΑΡ με μικρότερο ποσοστό (6,25% στις εκλογές Ιουνίου 2012) έχει 7,2% ποσοστό χρόνου στον ΑΝΤ1, 8,6% στο MEGA, 7,5% στη ΝΕΤ και 7,8% στο ΣΚΑΪ. Ως προς τον αριθμό εμφανίσεων στελεχών στις ενημερωτικές εκπομπές, η Χρυσή Αυγή καταγράφει μικρότερο ποσοστό από κάθε άλλο κοινοβουλευτικό κόμμα: 2,1% στον ΑΝΤ1, 0,7% στο MEGA, 3,2% στη ΝΕΤ, όταν τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ με 12,28% στις εκλογές, εμφανίζονται σε ποσοστά 19,6% στο MEGA και 16,3% στη ΝΕΤ.

Αλλά και στον αριθμό εμφανίσεων στελεχών στο σύνολο των εκπομπών των τηλεοπτικών σταθμών, τα ποσοστά για την Χρυσή Αυγή είναι 4,5% στον ΑΝΤ1, 2,3% στο MEGA και 3,2% στη ΝΕΤ, όταν η ΝΔ με ποσοστό 29,66% στις τελευταίες εκλογές έχει ποσοστά 40,4% στον ΑΝΤ1, 35,9% στο MEGA και 35,1% στη ΝΕΤ (Πηγή;www.xryshaygh.com)

Η Χρυσή Αυγή απομονωμένη, συκοφαντούμενη και καθυβριζόμενη απο τους πάντες και τα πάντα συγκεντρώνει ποσοστό μεγαλύτερο απο το ΠΑΣΟΚ (Πανελλήνια Σοσιαληστρική Οργάνωση Καθρμάτων) και αυτό λέει πολλά. Λέει ότι: “ποιός έχει ανάγκη τα βοθροκάναλα των μπετατζήδων της ενημέρωσης”; Όταν ο Έλληνας σε αγκαλίαζει. Όπου και να πάμε στο χωριό, στο καφενείο, στο σαλόνι στην ταβέρνα δύο λέξεις κυριαρχούν Χρυσή Αυγή. Το συντονισμένο κατεστημένο προσπαθεί καταφεύγοντας σε εκβιασμούς, δωροδοκίες-τροπολογίες, παραπληροφόρηση, προπαγάνδα να κρατήσει τις ψήφους εκεί που πρέπει και να διαιωνίσει το status quo.


Να θυμίσουμε στο Γιάννη Μαύρη
"Τα τελευταία τρία χρόνια, το φαινόμενο της ανοικτά προπαγανδιστικής χρήσης των δημοσκοπήσεων, από τα Μέσα Ενημέρωσης, έλαβε πρωτοφανείς διαστάσεις. Το γεγονός αυτό αποτελεί άλλη μια λυπηρή ελληνική ιδιομορφία. Οι δημοσκοπήσεις χρησιμοποιούνται από τα ΜΜΕ σε επιχειρήσεις «ψυχολογικού πολέμου» (PSYOPS), για την κατίσχυση στη μάχη των «εντυπώσεων». Στo πλαίσιo του κομματικού «πολέμου» (του κομματικού ανταγωνισμού), δεδομένου και του αυξημένου ρόλου που έχουν καταλάβει στην Ελλάδα τα ΜΜΕ, απέναντι στα κόμματα, ο στόχος είναι διπλός: τόσο η κοινή γνώμη, όσο και το ηθικό των (αντίπαλων) κομματικών στελεχών." Γιαννης Μαυρης (Καθημερινή 19/11/2006)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
Loading...