Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.

Γεώργιος Σεφέρης

"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)



 Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!


Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.

Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF






Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό!!!

Οι προδότες ας φύγουν. Υπάρχουν άξιοι και ηθικοί για να πάρουν τη θέση τους

Ακούω πάρα πολλά το τελευταίο διάστημα και άσχετα αν διαφωνώ ή συμφωνώ με όλους όσους λένε ή γράφουν, πρέπει να δηλώσω πως είμαι συνοδοιπόρος τους στον δρόμο της δημοκρατίας και της ελεύθερης σκέψης και διατύπωσής της.

Όμως, δεν μπορώ να μείνω απαθής σε όλα και σε όλους αυτούς που με κάνουν να αγανακτώ, σε όλα σε ετούτο τον περήφανο και μαρτυρικό τόπο διαδραματίζονται.

Είμαι Έλληνας και νιώθω περήφανος γι αυτό και θα παραμείνω Έλληνας ό,τι και αν γίνει ό,τι και αν κάνουν.

Δεν σκοπεύω να ανταλλάξω τις αξίες και τα ιδανικά που οι πρόγονοί μου μετέφεραν στις πλάτες μου, όσα χρήματα και όσες πιέσεις κι αν δεχθώ.


Δεν σκοπεύω να ξεχάσω την ιστορία μου και να γίνω δούλος αυτών που τόσο υπεροπτικά νομίζουν πως μπορούν να εξαφανίσουν έναν λαό, παραχαράσσοντας την ιστορία του και διαβρώνοντας καθημερινά τις ηθικές του αξίες.


Δεν έχω καμία διάθεση να παρακολουθήσω τις «υποχωρήσεις» (για να μην γίνω σκληρότερος στον χαρακτηρισμό) κάποιων, σε βάρος της πατρίδας μου.


Δεν μπορώ να διανοηθώ καν πως θα υποχωρήσω σε όλα όσα με κάνουν να νιώθω περήφανος, να νιώθω πως είμαι Έλληνας.


Δεν αντέχω στο να έχω γύρω μου «μάγκες» που απειλούν να πάρουν το σπίτι μου, την ελευθερία μου, τα ιδανικά μου, την ψυχή μου ολόκληρη.


Δεν μπορώ να δεχθώ πως με ξεπουλάνε. Και το κάνουν απλά για να συνεχίσουν να με «διαφεντεύουν».


Δεν αντέχω να βλέπω γύρω μου ανθρώπους να σκύβουν το κεφάλι


Δεν μπορώ να είμαι όμηρος υπανθρώπων, που καθημερινά αλλάζουν θέσεις και απόψεις επειδή, απλά, έτσι τους βολεύει Γι αυτούς τους λόγους θα με έχουν απέναντί τους οι σύγχρονοι «εφιάλτες».

Επειδή δεν είναι Έλληνες παρά μόνο στα χαρτιά και όχι στην ψυχή.

Επειδή δεν τιμούν όσα τους προσφέρθηκαν. Και τους προσφέρθηκαν πολλά και «βαριά». Αν δεν μπορούν, αν δεν αντέχουν, ας φύγουν, ας αλλάξουν πατρίδα, ας αλλάξουν την δική τους ιστορία, ας παραδώσουν όλα όσα επιθυμούν σε αυτούς που τα διεκδικούν. Όχι όμως την δική μου πατρίδα, όχι τις δικές μου αξίες, όχι τα δικά μου όνειρα. Η χώρα της δημοκρατίας και της ελευθερίας δεν δίδεται σε κανέναν, επειδή απλά κανείς δεν είναι κάτοχός της.


Επειδή δεν έχουμε τα ίδια όνειρα για το αύριο

Αυτοί οι «παλιάτσοι» ας φύγουν από την σκηνή. Δεν μας διασκεδάζουν. Και μιλάω για όλους τους. Η ανικανότητά τους και η ανευθυνότητά τους είναι πια σε επικίνδυνο βαθμό για όλους μας. Ας φύγουν… δεν θα λείψουν σε κανέναν Έλληνα

Πηγή: http://kostasxan.blogspot.com/2010/12/blog-post_7121.html?utm_source=BP_recent

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ

Γιά Μένα

Η φωτογραφία μου
Επικοινωνία: patmos.island.blog@gmail.com

Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου

Ἀναγνῶστες

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.

Ας αποκαλούμε από τώρα και στο εξής τα Σκόπια ως Βαρδαρία. Ας το διαδώσουμε παντού.
Απαξάπαντες οι ...’’ελληνοφάγοι’’ ανα την Γην, τις γνωρίζουν, αυτές τις αλήθειες, πάρα πολύ καλά. Εκείνο που χρειάζονται, σαν αποστομωτική ’’επισφράγιση’’, είναι το περιβόητο γραμματόσημο, πάνω στο οποίο αυτό, το ίδιο, το συνονθύλευμα των Σκοπιανών, ονομάζει την ...πατρίδα του ...VARDARSKA. Τα γραμματόσημα αποτελούν ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΣΗ της χώρας που τα κυκλοφορεί και θεωρούνται έτσι, ΕΠΙΣΗΜΑ και ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ Έγγραφά της!

Προξενείο STOP

Προξενείο STOP
Κλίκ στήν εἰκόνα καί ὑπογράψτε γιά νά φύγει τό προξενεῖο ἀπό τήν Θράκη μας.
free counters