Στις 24 Αυγούστου υπογράφεται η σύμβαση μεταβίβασης των ΕΝΑΕ (ναυπηγεία Σκαραμαγκά) από την ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS) στην Abu Dhabi Mar (ADM), με την σύμφωνη γνώμη του ελληνικου δημοσίου, μετά και την λήξη της εκκρεμότητας που υφίστατο αναφορικά με το πρόστιμο των 250 εκατ. ευρώ (συν τους τόκους) από την Ε.Ε στα ΕΝΑΕ. Το ιδιαίτερα εντυπωσιακό στοιχείο της τελευταίας στιγμής είναι η αποδοχή εκ μέρους του υπουργείου Εθνικής Άμυνας της νέας απαίτηση της ADM για ανάληψη της συντήρησης του Στόλου σκαφών επιφανείας και των υποβρυχίων από τα ΕΝΑΕ!
Η αποδοχή της απαίτησης αυτής σημαίνει τουλάχιστον τετραπλασιασμό τους κόστους συντήρησης των σκαφών του Π.Ν. που τώρα γίνεται από το ίδιο το Ναυτικό στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας, αλλά και έλεγχο της διαθεσιμότητας του Π.Ν. από μία ιδιωτική εταιρεία και μάλιστα ξένων συμφερόντων!
Είναι πλέον σαφές ότι η προικοδότηση της ADM βάσει της συμφωνίας που είχε επιτευχθεί στα εμιράτα (Ν.Παπανδρέου, Χ.Παμπούκης, Λ.Κατσέλη), έχει ξεπεράσει κάθε ανάλογη μεταβίβαση που έχει γίνει στο παρελθόν και γεννά ερωτήματα ως προς τις σκοπιμότητες που υπηρετεί.
Σημειώνεται ότι βάσει των όσων εχουν γρατεί σε επίσημα κυβερνητικά έγγραφα τα οποία αποκαλύψει στις 14 Ιουλίου το defencenet.gr, τα ΕΝΑΕ αναλαμβάνουν τη ναυπήγηση δύο νέων υποβρυχίων (1,3 δισ. ευρώ συνολικά το πακέτο με τα "υπόλοιπα" των προηγούμενων συμβάσεων), τον εκσυγχρονισμό των ΜΕΚΟ-200ΗΝ προϋπολογισμού άνω των 200 εκατ. ευρώ, τη ναυπήγηση τεσσάρων κανονιοφόρων-κορβετών(;) προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ, τη ναυπήγηση μεγάλου μέρους των φρεγατών FREMM και τώρα δίνουν και την συντήρηση του Στόλου.
Δηλαδή ότι κάνει η ΕΑΒ για την Αεροπορία θα το κάνουν τα ΕΝΑΕ για το Ναυτικό, το οποιο χάνει εκ των πραγμάτων την ικανότητα συντήρησης των σκαφών του.
Στο παρασκήνιο κυκλοφορεί το όνομα κορυφαίου εμπόρου όπλων, αραβικής καταγωγής, ο οποίος έχει πρωτοστατήσει σε ανάλογες συμφωνίες στο παρελθόν και ειδικά στην περίοδο 1981-1989, ως του ανθρώπου ο οποίος "κρατάει τα κλειδιά" και αυτού του deal. Μάλιστα πηγές με καλές προσβάσεις στα εμράτα συνδέουν το όνομα αυτό και με την συφωνία πώλησης του εμπορικού λιμένα στο Αστακό Αιτωλοακαρνανίας σε αραβικά σμφέροντα.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Σχόλιο Blog: Πόσο ακόμα θα προδώσουν και θα πληγώσουν αυτή την χώρα; Σε μια περίοδο που και το τελευταίο ευρώ πρέπει να μείνει στην χώρα αντί να δημιουργήσουν ένα ενιαίο ναυπηγοεπισκευαστικό φορέα με την συγχώνευση ΕΝΑΕ και Ναυπηγείων Ελευσίνας ξεπουλάνε την περιουσία του Ελληνικού Λαού σε ξένα συμφέροντα και ενίοτε εχθρικά.
Απεμπολούν την δυνατότητα να έχει η χώρα ανεξάρτητη ναυπηγηκή βιομηχανία και στερούν το ΠΝ από σημαντικές επιχειρησιακές δυνατότητες.
Υπάρχει ακόμα κανείς τόσο αφελής που να πιστεύει ότι το γιωργάκι και η παρέα του θέλει να βγάλει την χώρα από την κρίση; Όλες οι κινήσεις τους είναι αντίθετες από αυτό που επιτάσει η απλή, κοινή λογική.
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
▼
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
-
▼
Αυγούστου
(18)
- Καί πάλι για το βιβλίο Ιστορίας της Γ΄ Γυμνασίου -...
- Σε ελεύθερη πτώση το ΑΕΠ - Κάτω 3,5% - Τριπλάσια η...
- Υποράφεται στις 24 Αυγούστου η συμφωνία μεταβίβαση...
- 10 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΜΟ...
- Γιατί είμαι Έλληνας εγώ.
- Απειλείται η Μεσόγειος Θάλασσα
- Οι επικίνδυνοι «μετανάστες» της Ερυθράς.
- Σε ετοιμότητα οι ελληνικές δυνάμεις για τον φόβο π...
- AΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕ...
- «Ησυχαστήριο» διασημοτήτων πολλές μαγευτικές γωνιέ...
- Μόνιμο αγκυροβόλιο ή ναυτική βάση ζητά από την Ελλ...
- ΗΠΑ - Δημοσίευμα για Σάμο, Πάτμο και Αμοργό
- Ξανά στις φλόγες. Νέα μεγάλη πυρκαγιά μαίνεται στη...
- ΜΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ:"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ Λ...
- Με άδεια των δικαστηρίων τα blogs; Η Πασοκική λαί...
- Η αλήθεια για την πτώση του «Απάτσι». «Λόγω οικονο...
- Προκλητικές αυξήσεις για τους συνεργάτες του Πρωθυ...
- Συνεκμετάλλευση κοιτασμάτων ενέργειας με Τουρκία, ...
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.