Ο Ικαρος στη μυθολογία πνίγηκε στο Αιγαίο όταν παραβλέποντας τις οδηγίες του πατέρα του Δαίδαλου ανέβηκε ψηλά και ο ήλιος έλειωσε το κερί που συγκρατούσε τα φτερά της ελευθερίας του από την Κρήτη.
Σήμερα δύο σύγχρονοι Ικαροι, τελειόφοιτοι της ομώνυμης Σχολής της Πολεμικής Αεροπορίας και αυριανοί πιλότοι, δάμασαν τον ήλιο και με τις ακτίνες του έδωσαν κίνηση σε ένα μικρό κατασκοπευτικό μη επανδρωμένο αεροπλάνο!
Για τους δύο νεαρούς Ικάρους Γιώργο Φωτιάδη και Μιχάλη Κατάκη η περασμένη Τρίτη δεν ήταν μόνο η ημέρα που η διπλωματική τους εργασία πήρε άριστα: το αντικείμενό τους και η επιτυχής δοκιμή του τούς έβαλε στην πρωτοποριακήκαι ουσιαστικά στα σπάργανα- τεχνολογία της χρήσης φωτοβολταϊκών κυψελών στην αεροναυπηγική- στο «ηλιακό αεροπλάνο» του μέλλοντος. Οι δύο Ικαροι, με την επίβλεψη των δασκάλων τους- σμηναγού Κ. Κουρούση, δ/δ Α. Κόρα και αντισμηνάρχου Χ. Σολομωνίδη- σκέφτηκαν απλά και οικονομικά: τροποποίησαν ένα ηλεκτρικό ανεμόπτερο βάρους λιγότερο από 1,5 κιλό και με άνοιγμα φτερών 2 μέτρα βάζοντας στο πάνω μέρος των φτερών εύκαμπτα φωτοβολταϊκά φιλμ για να συλλέγουν ηλιακή ενέργεια που συσσωρεύεται σε μια μπαταρία. Στο κάτω μέρος τοποθέτησαν μια μικροκάμερα, βίντεο του εμπορίου και ο μικρός «Μεγάλος Αδελφός» ήταν έτοιμος! Η επίσημη «πρώτη» πτήση διήρκεσε σχεδόν μισή ώρα και η βιντεοσκοπημένη επίδειξή της, όπως και το υλικό που συνέλεξε η ασύρματη μικροκάμερα, εντυπωσίασαν την επιτροπή αξιολόγησης και τον παριστάμενο αρχηγό ΓΕΑ αντιπτέραρχο Β. Κλόκοζα. Ο μίνι ιπτάμενος κατάσκοπος της δοκιμής έκανε μια βόλτα πάνω από τα κτίρια της Σχολής- με ένα πιο σύγχρονο τηλεχειριστήριο θα μπορούσε να πετάξει 40 μίλια μακριά και με ιδανικές συνθήκες (ήλιος, άνεμος) επί 6 ώρες! Και όλα αυτά, με συνολική απασχόληση 200 εργατοωρών και κόστος λιγότερο από 1.000 ευρώ.
Τι γίνεται στο εξωτερικό
Οπως παραδέχονται οι επιτηρητές των δύο Ικάρων, η εφαρμογή φωτοβολταϊκών στοιχείων στην αεροναυπηγική έχει μικρή σχετικά προϊστορία από οργανωμένα όμως πολυτεχνεία, ερευνητικά κέντρα και εξειδικευμένες εταιρείες. Μια γαλλική εταιρεία έχει ήδη αναπτύξει και παραγάγει το μοντέλο «Λιμπελούλ» με εκπέτασμα 4,5 μέτρα και αυτονομία μία εβδομάδα! Στην Ελβετία το Πολυτεχνείο Ζυρίχης έχει κατασκευάσει το «Σκάισελορ» με άνοιγμα φτερών 3,5 μ. και αυτονομία 27 ώρες. Για ένα αμερικανικό μοντέλο (το «Σόουλογκ») οι πληροφορίες είναι περιοιρισμένες, σίγουρα όμως η αυτονομία ξεπερνά τις δύο ημέρες. Αυτά στα μικρά μεγέθη και μη επανδρωμένα γιατί σε μεγαλύτερες διαστάσεις έχουν γίνει και εκεί βήματα. Πρόσφατα πέταξε επιτυχώς για μερικές δεκάδες ώρες το ελβετικό Solar Ιmpulse των κ.κ. Β. Ρiccard και Α. Βorschberg. Το άνοιγμα των φτερών πάνω στα οποία είναι τοποθετημένα τα φωτοβολταϊκά είναι όπως ενός σούπερ τζάμπο τζετ (61 μέτρα), το βάρος του όσο ένα αυτοκίνητο και το κόστος του 70 εκατ. ευρώ. Επανδρωμένο ηλιακό σκάφος αναπτύσσει και η ΝΑSΑ.
Πολλές βελτιώσεις
Οπως εξηγούν στην 50σέλιδη μελέτη τους οι νεαροί Ικαροι, το αεροπλάνο τους «σηκώνει» πολλές βελτιώσεις στα επιμέρους συστήματα, ενώ χρειάζεται και άλλες πτητικές δοκιμές για να αξιολογηθούν οι δυνατότητες επιχειρησιακής χρήσης.
Πηγή: Τα Νέα
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
▼
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
-
▼
Ιουνίου
(21)
- Ιπτάμενος κατάσκοπος «τσέπης» από Ελληνες! Δύο σύγ...
- Νιγηρία - Ελλάδα 1 - 2
- Εντείνεται ο ανταγωνισμός των ακτοπλοϊκών στο Αιγαίο
- "Εγώ, ρέ, εκείνες τις στιγμές έβλεπα επάνω από του...
- Θωρηκτό Γ.Αβέρωφ : Ευτελίζοντας ένα εθνικό σύμβολο
- Οι Γερμανοί διαγράφουν Ελληνικά νησιά
- Στο Δίστομο του νομού Βοιωτίας έγινε κάτα την διάρ...
- Kατάρρευση οικονομικής εμπιστοσύνης - Κυβέρνηση κα...
- Εικονική προσβολή της φρεγάτας «Σαλαμίς» F-455 από...
- Μάσαλλαχ, Ντραγκώνα χανούμ…!....ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔ...
- ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ Η "ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ" ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ...
- Η Ελλάδα μπορεί εύκολα να “σωθεί”. Αρκεί μια βασικ...
- Απαγορεύεται η αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους! ...
- Ο κύβος ερρίφθη: Διπλό νομισματικό σύστημα για την...
- Στα 2,2 μίλια από την Σάμο η τουρκική ακτοφυλακή ε...
- Eτοιμαστείτε για αλβανό δήμαρχο στη Λάρισα!... Οι ...
- Ντροπή! «Sydney το Athens via Istanbul»
- Πανικός στις αγορές λόγω Ουγγαρίας και το ντόμινο ...
- http://www.greekpayback.com.... Απίθανο!
- 3/06/1941 Η καταστροφή της Κάνδανου
- Χωρίς Βοήθεια στο σπίτι το Νότιο Αιγαίο;
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.