Ξεπέρασαν κάθε όριο προκλητικότητας οι Τούρκοι σήμερα. Τέσσερις φορές τα τουρκικά μαχητικά εκτέλεσαν υπερπτήσεις άνωθεν του Φαρμακονησίου και του Αγαθονησίου.
11:03 δύο F-4E Terminator 2020 πραγματοποίησαν υπερπτήση σε ύψος 2600 ποδών άνωθεν του Φαρμακονησίου.
11:04 τέσσερα Φ-4Ε Τερμινατορ 2020 προχώρησαν σε υπερπτήση άνωθεν του Αγαθονησίου σε ύψος 2500 ποδών για να ακολουθήσουν αμέσως δυο F16 Fighting Falcon στα 2500 πόδια.
17:00 τέταρτη υπερπτήση πάλι άνωθεν του Αγαθονησίου σε ύψη από 750 έως 2000 μέτρα.
Είναι η πρώτη φορά που οι Τούρκοι προβαίνουν σε τετραπλή παραβίαση, εκτελώντας το σύνηθες για αυτούς σενάριο, του εικονικού βομβαρδισμού Ελληνικού νησιού με μαχητικά να προστατεύουν το πακέτο κρούσης. Επίσης επηρεάστηκε η λειτουργία του πολιτικού αεροδρομίου της Σάμου καθώς τα τουρκικά μαχητικά εισήλθαν στην περματική περιοχή θέτοντας σε κίνδυνο πολιτικά αεροσκάφη.
Όλα τα τουρκικά μαχητικά αναχαιτιστήκαν από τα Ελληνικά μαχητικά φυλακής.
Το μόνο που μπορεί να συγκριθεί με την τουρκική προκλητικότητα είναι η απάθεια, η ανευθυνότητα και η ατολμία από πλευράς Ελληνικής πολιτείας να προστατευτούν τα σύνορά μας. Η μη αντίδραση οδηγεί στην δημιουργία και αποδοχή τετελεσμένων.
Πηγή πληροφοριών
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
-
▼
2009
(392)
- ► Δεκεμβρίου (55)
- ► Σεπτεμβρίου (42)
-
▼
Ιουλίου
(9)
- «Καύσωνας» προκλήσεων πάνω από το Αιγαίο
- Τετραπλή Υπερπτήση τουρκικών μαχητικών. Ξεπέρασαν ...
- Οι μηχανότρατες σαρώνουν τα λιβάδια του Αιγαίου
- Προκλητικές πτήσεις στο Αιγαίο
- ΠΑΤΜΟΣ 4ο Φεστιβάλ Γεύσης και Παράδοσης.
- Δύο εμπλοκές τουρκικών μαχητικών με την Π.Α. 18 αε...
- Θέλουν κρουαζιέρες στο Αιγαίο, αλλά προσκρούουν στ...
- Βδέλλες έπιασαν δουλέμπορο!
- Να σταματήσει τις υπερπτήσεις στο Αιγαίο καλούν τη...
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (3)
Καλησπέρα φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήTο 1996, στις 8 Oκτωβρίου, Ελληνικά Mirage 2000 απογειώνονται για να αναχαιτίσουν τουρκικά μαχητικά F-16, τα οποία παραβίασαν τον Ελληνικό εναέριο χώρο στην περιοχή της Xίου.
Eνα Τουρκικό διθέσιο αεροσκάφος καταπέφτει, με αποτέλεσμα να φονευθεί ο ένας πιλότος, από τους δύο πιλότους.
Eπτά χρόνια αργότερα, δημοσίευμα του Ελληνικού περιοδικού «ΚΡΑΜΑ» αναφέρει ότι το Ελληνικό αεροσκάφος χτύπησε με πύραυλο το Τουρκικό αεροσκάφος.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ο Έλληνας πιλότος, Θάνος Γρίβας εξαπέλυσε πύραυλο. O Tσιτσεκλί (το όνομα του πρώτου πιλότου) εγκατέλειψε και σώθηκε, ενώ ο δεύτερος πιλότος εν ονόματι Eρντογάν φονεύθηκε. Mετά την επιστροφή του Γρίβα στη βάση, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ο πύραυλος Magic στο δεξί φτερό.
Τη πληροφορία και κατ’ επέκταση το δημοσίευμα το επιβεβαίωσε ο Τούρκος πτέραρχος ε.α. Αχμέτ Τσορεκτσί, αρχηγός της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας την εποχή εκείνη.
Αυτό συνέβη όταν η εφημερίδα «Milliyet» ασχολήθηκε με το γεγονός, όπου ο Πτέραρχος ε.α. Τσορεκτσί επιβεβαίωσε ότι κατά τη διάρκεια αερομαχίας (”dog fight”), η οποία έλαβε χώρα πριν από 7 χρόνια (δημοσιεύτηκε το 2003) στο Αιγαίο, Ελληνικό αεροσκάφος Mirage-2000 κατέρριψε Τουρκικό F-16, αλλά δεν κατέστη δυνατό η Τουρκία να επιληφθεί του θέματος λόγω της μη ανεύρεσης υλικών τεκμηρίων.
Στο ίδιο δημοσίευμα, πηγές της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας δηλώνουν ότι τότε αμφισβητήθηκε η ψυχική ισορροπία του πιλότου του Mirage που έπληξε το Τουρκικό αεροσκάφος και ότι στη συνέχεια αποστρατεύθηκε.
Επίσης, ο Πτέραρχος ε.α. Τσορεκτσί έδωσε τις εξής πληροφορίες σχετικά με το επεισόδιο:
«Ο Τσιτσεκλί, ο οποίος είχε διασωθεί πηδώντας από το αεροπλάνο, πέρασε σοκ λόγω του επεισοδίου και στην κατάθεσή του ανέφερε ότι δεν θυμόνταν το επεισόδιο… Τα υπολείμματα του F-16 βυθίστηκαν νότια της Λήμνου σε βάθος 450 οργιών, ενώ όπως δήλωσαν οι [ελληνικές] Ναυτικές Δυνάμεις είχαν τη δυνατότητα ανέλκυσης υπολειμμάτων που έχουν βυθιστεί σε βάθος μέχρι 100 οργιών. Κατέβαλλαν μεγάλες προσπάθειας, αλλά δεν κατόρθωσαν να ανελκύσουν τα υπολείμματα, για την ανέλκυση των οποίων υπήρξε επαφή με ιδιωτικούς οργανισμούς οι οποίοι όμως ζήτησαν 4,5 εκατ. δολάρια. Λόγω υπογείου ρεύματος υπήρχε το ενδεχόμενο να παρασυρθούν τα υπολείμματα ή να χαθούν στην άμμο.
Όσον αφορά στο δεύτερο F-16 που πετούσε μαζί με το αεροσκάφος που κατέπεσε, αυτό πετούσε σε ύψος 20.000 ποδών και οι επιβαίνοντες σ’ αυτό είδαν μόνο μία λάμψη και ένα αλεξίπτωτο που άνοιξε. Αυτά έχουν καταχωρισθεί και στις εκθέσεις της Πολεμικής Αεροπορίας».
Ο Πτέραρχος ε.α. Τσορεκτσί αφού σημείωσε ότι το δημοσίευμα του περιοδικού «ΚΡΑΜΑ» αποτελεί σημαντικό βήμα για την εξιχνίαση του επεισοδίου, τόνισε επίσης ότι το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών και οι σχετικές αρχές πρέπει να επιληφθούν του επεισοδίου.
Θα ήθελα να επισημάνω τα κάτωθι για την αλήθεια του γεγονότος:
Το περιοδικό «ΚΡΑΜΑ» σήμερα όπως εγώ γνωρίζω δεν κυκλοφορεί. Ωστόσο για το συγκεκριμένο επεισόδιο δημοσίευτηκαν σχετικά δημοσιεύματα την ίδια εποχή από τη Ναυτεμπορική 20 Μαΐου 2003, Τρίτη.
Ωστόσο
διαβάστε και παλιό δημοσίευμα του Εθνους εδώ κάτω, στη τελευταία παράγραφο.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=45131
ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ...