Όπως αναφέρουν ασφαλείς πηγές, το ελικόπτερο είχε τεχνικό πρόβλημα στο κύριο στροφείο. Κάποιες άλλες πηγές αναφέρουν ότι το ελικόπτερο έπεσε κάθετα "σαν μολύβι", κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να είχαμε black-out, αφού τα συστήματα του ελικοπτέρου επιτρέπουν αιώρηση ανάγκης και αναγκαστική προσγείωση, ακόμα και αν κτυπηθούν από πυρά τα πτερύγια του. Άλλη πηγή από το 2ο ΤΕΑΣ, αναφέρει ότι το ελικόπτερο έπεσε "με το ρύγχος".
Αν και το ύψος φέρεται να ήταν μικρό (περί τα 30 μέτρα επάνω από το έδαφος) στο ελικόπτερο ξέσπασε πυρκαγιά. Δυστυχώς δεν υπάρχουν επιζώντες από το διμελές πλήρωμά του.
Το ατύχημα είναι εξαιρετικά σπάνιο και δεν έχει καμία σχέση με το ατύχημα που είχε ελικόπτερο του ίδιου τύπου (έκδοσης "Α+") το Νοέμβριο του 2008, το οποίο πραγματοποιούσε επικίνδυνη άσκηση μέσα σε στενή χαράδρα. Επίσης είναι περίεργο πως ξέσπασε φωτιά και απανθράκωσε το πλήρωμα δεδομένου ότι στα Apache, υπάρχουν ειδικά συστήματα απορρόφησης κραδασμών από την πτώση, αλλά και αποφυγής εκδήλωσης πυρκαγιάς.
Τα ελικόπτερα της έκδοσης DHA (12 μονάδες) παραλήφθηκαν μετά από τρία χρόνια καθυστέρηση τον περασμένο Απρίλιο λόγω προβλημάτων στη αρχική σύμβαση και θεωρούνται τα πλέον προηγμένα επιθετικά ελικόπτερα της Ευρώπης.
Τραγική ειρωνεία: Ο ένας από τους δύο νεκρούς πιλότους ήταν κουμπάρος, ενός εκ των δύο πιλότων που σκοτώθηκαν στο ατύχημα του Νοεμβρίου του 2008 στην Εύβοια...
Το περιστατικό συνέβη στις 11:49 σήμερα το πρωί.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΟΥ ΘΝΑΣΚΕΙ ΖΑΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Καλό ταξίδι παλικάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.