Πηγή: Defencenet
Μία εντελώς νέα σχεδίαση της οποίας ορισμένες προσεγγίσεις όσον αφορά τα υποσυστήματα έχουν αντληθεί από αντίστοιχες δοκιμασμένες και επιχειρησιακές κλάσης σκαφών είναι τελικά η κορβέτα που παρουσιάστηκε χθές στο ΓΕΝ.
Πρόκειται για ένα σκάφος ελληνικής σχεδίασης, η οποία χαρακτηρίζεται από ισχυρά χαρακτηριστικά απόκρυψης ίχνους (stealth). Στο σχεδιασμό της έχει προβλεφθεί η μείωση του θερμικού ίχνους του πλοίου καθώς και του ίχνους των ηλεκτρομαγνητικών εκπομπών.
Βασική ιδέα της σχεδίασης είναι η επίτευξη όσο το δυνατό μεγαλύτερης ευελιξίας για τα υποσυστήματα που μπορεί να φέρει το σκάφος. Έτσι ανάλογα με τις απαιτήσεις του χρήστη, μπορεί να προσαρμοστεί ο εξοπλισμός του. Οι σχεδιαστές του πλοίου κατόπιν έρευνας της αγοράς, και της συμβατότητας των υποσυστημάτων μεταξύ τους, έχουν δημιουργήσει μία λίστα από επιμέρους υποσυστήματα για κάθε τμήμα του πλοίου. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης μπορεί να επιλέξει συστήματα που ήδη γνωρίζει, να επιλέξει συστήματα που αναπτύχθηκαν πρόσφατα, ή και να συνδυάσει τα δοκιμασμένα και νέα συστήματα επιτυγχάνοντας έτσι οικονομία και πρωτοπορία.
Εκτιμάται ότι το εκτόπισμα του σκάφους κυμαίνεται στους 2200 τόνους, και το μήκος του είναι περίπου 100 μέτρα. Από πληροφορίες ο οπλισμός του περιλαμβάνει ένα πρωραίο πυροβόλο των 76mm/62, 8 με 12 κάθετα εκτοξευόμενα αντιαεροπορικά βλήματα μέσου βεληνεκούς (MICA, ESSM), 8 βλήματα SSM, αντιαεροπορικό/αντιπυραυλικό σύστημα RAM, δύο πολυβόλα 12,7mm για την αντιμετώπιση ασύμμετρων απειλών και πιθανόν δύο επιπλέον πυροβόλα μεγαλύτερου διαμετρήματος.
Επιπρόσθετα το πλοίο θα μπορεί να μεταφέρει ομάδα ειδικών δυνάμεων, η οποία θα επιχειρεί από το πλοίο με τη βοήθεια δύο RHIB τα οποία καλύπτονται από παραπέτασμα ώστε να μην επηρεάζεται το ίχνος του καραβιού.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του πλοίου περιλαμβάνει Radar 3D, δύο Radar ναυσιπλοΐας, Σύστημα Διαχείρισης Μάχης, Δορυφορικές Επικοινωνίες, και σύστημα FLIR.
Το σημαντικότερο όμως όσον αφορά αυτή την νέα σχεδίαση είναι η ιδιαίτερη έμφαση που έχουν δώσει οι σχεδιαστές του στην μείωση του ίχνους του σκάφους. Και αυτό διότι ακόμα και για ένα πλοίο όπως η σουηδική κλάση Visby με έντονα χαρακτηριστικά απόκρυψης ίχνους, το Αιγαίο δεν θεωρείται επιχειρησιακά ένα εύκολο περιβάλλον. Σύμφωνα με έμπειρους αξιωματικούς του ΠΝ το Αρχιπέλαγος του Αιγαίου θεωρείται μία από τις πιο δυσκολότερες περιοχές για τη δράση σκαφών επιφανείας.
Με βάση αυτά τα δεδομένα οι σχεδιαστές της νέας ελληνικής κορβέτας φρόντισαν ώστε το σκάφος να έχει επαρκή και ισχυρό οπλισμό, μικρότερο ίχνος και ταχύτητα που εκτιμάται ότι φτάνει τους 30 κόμβους. Για την πρόωση του πλοίου έχει επιλεγεί ο συνδυασμός αεροστροβίλου και κινητήρων ντίζελ.
(Σχόλιο: Γιατί η μοίρα αυτής της χώρας είναι να την κυβερνούν οι έσχατοι και οι τιποτένιοι;;; Πόσο μπροστά θα ήμασταν; ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ...)
Τήν παραμονή, λίγο μετά τά μεσάνυχτα, “ἐγενόμην ἐν τή νήσω τή καλούμενη Πάτμω”. Καθώς ἔπαιρνε νά χαράξει ἤμουν πάνω στή Χώρα. Ἡ θάλασσα, ἀκίνητη σάν τό μέταλλο, ἔδενε τά τριγυρινά νησιά.Δέν ἀνάσαινε οὔτε ἕνα φύλλο μέσα στό φῶς πού δυνάμωνε. Ἡ γαλήνη ἦταν ἕνα κέλυφος ὁλωσδιόλου ἀράγιστο.Ἔμεινα καρφωμένος ἀπό αὐτή τήν ἐπιβολή ἔπειτα ἐνίωσα πώς ψιθύριζα:“Ἔρχου καί βλέπε...”.
Γεώργιος Σεφέρης
"Από στενός πατριώτης, γίνομαι εθνικιστής, με τη συνείδηση του έθνους μου και όλων των άλλων εθνών, γιατί οι διαφορές των εθνών πάντα θα υπάρχουν, και έχω τη συνείδησή τους και χαίρομαι που υπάρχουν αυτές οι διαφορές, που με τις αντιθέσεις τους, με τις αντιλήψεις τους, υψώνουν την ανθρώπινη συνείδηση και ενέργεια. Από άτομο γίνομαι άνθρωπος. " (ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 18-3-1919)
Άρθρο - ανάλυση του Αντιναύαρχου ε.α. Β. Μαρτζούκου Π.Ν. και είναι απο την ιστοσελίδα του Αντίβαρου.
ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ!!!
Για αυτό είναι καλό να ξυπνήσουμε απο τον λήθαργο που μας έχουν ρίξει οι ελληνόφωνοι πολιτικοί μας: Αυτόν της διάβρωσης και τελικής καταστροφής της Ελλάδος!!! Ο καθένας ας τα εκλάβει όπως νομίζει.
Για να διαβάσετε περισσότερα κλικ στην εικόνα ή ΕΔΩ για να κατεβάσετε το άρθρο σε PDF
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ
Γιά Μένα
Ἀρχειοθήκη ἰστολογίου
-
►
2014
(43)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2013
(160)
- ► Φεβρουαρίου (13)
- ► Ιανουαρίου (54)
-
►
2012
(35)
- ► Δεκεμβρίου (9)
- ► Σεπτεμβρίου (4)
-
►
2011
(190)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (20)
- ► Φεβρουαρίου (17)
- ► Ιανουαρίου (19)
-
►
2010
(312)
- ► Δεκεμβρίου (12)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
- ► Φεβρουαρίου (53)
- ► Ιανουαρίου (52)
-
▼
2009
(392)
-
▼
Δεκεμβρίου
(55)
- ΟΧΙ ΣΤΟ ΛΑΟΚΤΟΝΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙ...
- ΩΡΑ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ. Η ώρα της αλήθειας έχει σημάνει. Το...
- Μίκης Θεοδωράκης: "Για την υπεράσπιση της εθνικής ...
- ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΘΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗ...
- Τουρκικό ελικόπτερο κατά σκάφους του ΛΣ στα Ίμια
- ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕ...
- ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΩΡΑ... Η ΕΛΛΑΔΑ Ε...
- Οι βιτζότρατες στη βουλή.
- Ναυπήγηση νέων πλοίων ή επιδότηση εισιτηρίων μέσω ...
- Μ. Χρυσοχοΐδης: «Επαναστατικό ταμείο» χρηματοδοτεί...
- Ελληνοτουρκική διαμάχη για το τσουνάμι . Επιστήμον...
- e-πόλεμος στη Θράκη. Με ιστοσελίδες ανάλογες με αυ...
- Τούρκοι απειλούν ότι θα σκοτώσουν ιερέα αν δεν γκρ...
- Περί Σημαιολογίας, του Κ. Γεωργουσόπουλου (ή αλλιώ...
- ΕΛΛΗΝΕΣ BLOGGERS ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤ...
- Γιὰ τοὺς ξενιτεμένους μας... Ἐκπληκτικὸ βίντεο
- ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.
- ΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩ...
- Εξ ολοκλήρου ελληνικής σχεδίασης stealth κορβέτα π...
- Ας το διαδώσουμε από blog σε blog. Ας αποκαλούμε α...
- Οι «πράσινες» πετρελαιοπηγές! «Πλούσια σε γεωθερμι...
- Μ.Χρυσοχοϊδης στη Βουλή: "Έχουμε κακούς κι επικίνδ...
- «Μήπως ήρθε η ώρα να αγοράσουμε ελληνικές τράπεζες...
- Το μυστικό σχέδιο για το Αιγαίο
- Λίγο χιούμορ.
- ΕΛΑΤΩΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΑ CO2
- Σε δυναμική αντιπαράθεση Ελλάδα και Τουρκία στα πε...
- Νέα προκλητικότατη ενέργεια των Τούρκων: Τουρκικά ...
- Πετρέλαιο έξω από τρία ελληνικά νησιά ψάχνει η Του...
- ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ!
- Η ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΑΠΟ...
- Μετατρέπουν τη Λέσβο σε "νησί υποδοχής μεταναστών"...
- Άρχισε «πόλεμος» Ελλήνων και Τούρκων αλιέων για τη...
- Προσφορά F16 με λογική σουπερ μαρκετ
- Τουρκικά F-16 κατά γαλλικών Rafale F.1/F.2 και Sup...
- Εξαπλή υπέρπτηση στα 300 μέτρα "απάντηση" στην άρν...
- ΒΓΗΚΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΑΜΑΙΝΑ ΤΗΣ ΚΩ. ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ...
- Ο τοπικός αναμεταδότης της ΕΡΑ Ρόδου στην Κω δέχετ...
- Αναβολή των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με Ε.Ε για...
- Με τις ευλογίες του ΣΥΡΙΖΑ, επεισοδίων συνέχεια...!
- Στην Ακαδημία η πρόκληση της Δραγώνα ότι «Δεν είμα...
- RFI της Τουρκίας για σύστημα παθητικού εντοπισμού ...
- Κουράκης, Αμανατίδου, Βούγιας έχουν βαριές ευθύνες
- ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΦΡΑ ΑΛ ΣΑΛΕΧ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕ...
- Σοκ ξηρασίας σε μια βρώμικη κλειστή θάλασσα
- Ο κρίσιμος Δεκέμβριος
- Του Αγίου Νικολάου.
- Τέλος στην κατάληψη του δημαρχείου Κερατσινίου. δυ...
- Σαράντα προσαγωγές Δώδεκα συλλήψεις στα Εξάρχεια. ...
- Πογκρόμ κατά χριστιανών σε πόλη της Αιγύπτου.
- Το διαρκές παρανάλωμα της ελληνικής κοινωνίας
- Σε αναμονή....
- Όταν οι Σλάβοι απειλούν, και οι εδώ…κοιμούνται.Ένα...
- Τουρκική μειονότητα στην Σάμο ή τα σύνορα της… βλα...
- Καστανίδης: Θα κατέβουν τα θρησκευτικά σύμβολα
- ► Σεπτεμβρίου (42)
- ► Φεβρουαρίου (4)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
Δεκεμβρίου
(55)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια πού περιέχουν ύβρεις και συνδέσμους πού οδηγούν σε ιστοτόπους με ακατάλληλο, αντεθνικό, ανθελληνικό, και προσβλητικό περιεχόμενο θα διαγράφονται. Επίσης δεν θα γίνονται δεκτά σχόλια γραμμένα σε greeklish.